Η σουηδική φίρμα διατηρεί την ανοδική τάση των πωλήσεων της τον Αύγουστο οποίος είναι ο 15ος κατά σειρά μήνας που οι πωλήσεις της Volvo εμφανίζουν αύξηση.

Αναλυτικότερα, κατά τον όγδοο μήνα της χρονιάς, η Volvo αύξησε τις πωλήσεις της, σε σχέση με τον Αύγουστο του 2015, κατά 8,7%, διαθέτοντας συνολικά 32.826 καινούρια αυτοκίνητα.

Στο οκτάμηνο, οι συνολικές πωλήσεις της σουηδικής φίρμας αυξήθηκαν κατά 10,1% αθροίζοντας σε 331.070 αυτοκίνητα, ενώ όπως σημειώνει η Volvo, όλες οι περιοχές όπου δραστηριοποιείται εμφάνισαν βελτιωμένη εικόνα σε σχέση με το 2015.

Στις ΗΠΑ, την οποία η Volvo χαρακτηρίζει ως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά της για το 2016, η σουηδική φίρμα σημείωσε αύξηση πωλήσεων 29,5% για το οκτάμηνο, καταγράφοντας 52.917 πωλήσεις. Για τον Αύγουστο, οι πωλήσεις της Volvo στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, αυξήθηκαν κατά 31,3%, ενώ το δημοφιλέστερο μοντέλο της φίρμας παραμένει το XC90 το οποίο ακολουθείται από το XC60.

Αυξημένες ήταν οι πωλήσεις της Volvo για το οκτάμηνο και στην Ευρώπη όπου ενισχύθηκαν κατά 7%, ενώ στην Κίνα, η σουηδική φίρμα αύξησε τις πωλήσεις της κατά 10% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015, διαθέτοντας συνολικά 54.496 αυτοκίνητα.

Σε επίπεδο μοντέλων, σε παγκόσμιο επίπεδο το δημοφιλέστερο βάσει πωλήσεων μοντέλο της Volvo για το οκτάμηνο παραμένει το XC60 το οποίο άθροισε 96.386 μονάδες. Δεύτερη στην κατάταξη η σειρά 40 με πωλήσεις 61.449 μονάδων συνολικά για το οκτάμηνο. Τρίτο το XC90 το οποίο με 58.491 μονάδες στο οκτάμηνο, παραμένει το μοντέλο με την μεγαλύτερη δυναμική αύξησης πωλήσεων.

auto.in.gr