Η νέα, δεύτερη γενιά του τετραθυρου coupe της VW με αφετηρία το Passat που, ωστόσο, έχει από καιρό αποχωριστεί τα διακριτικά του μοντέλου όπου βασίζεται προς όφελος μιας πιο premium εικόνας, ετοιμάζεται να επαναπροσδιορίσει την ταυτότητά του για ακόμα μια φορά, συμπεριλαμβάνοντας στα συνολικά νέα χαρακτηριστικά του και ένα νέο όνομα το οποίο μένει να αποκαλυφθεί.

Όπως και να έχει με την ονομασία που τελικώς θα επιλεγεί, το δεδομένο είναι ότι το νέο CC αναμένεται να φέρει σχεδιαστικές επιρροές από το Sport Coupe Concept GTE το οποίο παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης το 2015 υιοθετώντας μια ακόμα πιο δυναμική και επιβλητική σιλουέτα.

Χάρη στην νέα πιο έξυπνη διάταξη που του εξασφαλίζει η αρχιτεκτονική του νέου Passat, το νέο μοντέλο αναμένεται να υιοθετήσει ένα ακόμα πιο κεκλιμένο παρμπρίζ σε συνδυασμό με χαμηλότερη οροφή χωρίς ωστόσο να διαταραχθεί η ευρυχωρία του.

Στην πιο δυναμική και πολυτελή εικόνα του θα συμβάλλει επίσης και μια διαφορετική προσέγγιση του μπροστινού τμήματος το οποίο θα υιοθετήσει ένα συνολικά πιο καμπύλο σχήμα και μια μεγαλύτερη γρίλια σε σχέση με το Passat.

Αυξημένο αναμένεται να είναι και το μήκος του το οποίο του θα φτάσει τα 4,9 μέτρα, συμβάλλοντας στην συνολική αίσθηση επιπλέον επιβολής αλλά και χάρη και στο κατά 5,0 εκατοστά αυξημένο μεταξόνιο, εξασφαλίζοντας ακόμα περισσότερη άνεση ιδίως για τους επιβαίνοντες του πίσω καθίσματος.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες αναμένεται να προέλθουν από το πλούσιο οπλοστάσιο του ομίλου και του Passat, ενώ αυτή την φορά στο ενεργητικό του τετράθυρου coupe θα προστεθεί και μια plug-in υβριδική GTE έκδοση με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που θα περιορίζονται στα 46 γρ./χλμ. η οποία αναμένεται σε δεύτερο χρόνο.

Τις προδιαγραφές του αναμένεται να συμπληρώσει η δυνατότητα προαιρετικής επιλογής του συστήματος τετρακίνησης 4Μotion, αλλά και μια σειρά νέων gadgets, συστημάτων και υλικών που θα ενισχύσουν την εντύπωση πολυτέλειας και καινοτομίας στο κατά τα άλλα γνώριμο εσωτερικό που θα προέλθει από το Passat.

AUTOMEDIA