Την αντιπαραβολή των δυνατοτήτων του νεότερου Microsoft Surface Pro 4 με ένα Macbook Air επέλεξε η Microsoft για να πείσει όσους αμφιταλαντεύονται να επιλέξουν το δικό της σύστημα. Στην τηλεοπτική διαφήμιση που παίζεται αυτές τις ημέρες στα αμερικανικά δίκτυα, η Microsoft ισχυρίζεται ότι ένας Mac είναι τόσο χρήσιμος όσο και… ένα καπέλο για τη γάτα σας.

Η Microsoft αναφέρεται στο αποσπώμενο πληκτρολόγιο, την οθόνη αφής και το πενάκι του Surface Pro 4 και στο πιο αργό, πιο βαρύ και κάπως τετραγωνισμένο MacBook Air και καταλήγει ότι το ανταγωνιστικό laptop της Apple είναι λιγότερο χρήσιμο. Παραπέμπει δε, σε έναν πίνακα όπου αντιπαραβάλλει τις δυνατότητές τους.

Το διαφημιστικό σποτ επαναφέρει στη μνήμη την εποχή της έντονης αντιπαράθεσης PC vs. Mac μέσω αρνητικών διαφημίσεων.

Η κόντρα μεταξύ Mac και PC (και σε ότι αφορά στο λειτουργικό, και με το Linux) κρατά πολλά χρόνια. To 2009 η Apple είχε προβάλλει σειρά διαφημίσεων υπό τον τίτλο Get a Mac, με επιχειρήματα ότι τα PC είναι επιρρεπή σε «ιώσεις», ότι κολλάνε και θα κολλάνε πάντα, ότι δεν είναι οργανωμένα και τέλος ότι συνοδεύονται από ακατανόητους όρους χρήσης. Στο YouTube υπάρχει πληθώρα βίντεο-παρωδίες για την ατέρμονη διαμάχη ανάμεσα στις πλατφόρμες (δείτε μία με τους χαρακτήρες του South Park).

tech.in.gr