Την τρίτη νίκη του στη φετινή σεζόν κατέκτησε ο S. Ogier επιστρέφοντας
στις επιτυχίες μετά από έξι μήνες ανεπιτυχών προσπαθειών.

Ο Αλσατός, ο οποίος παραμένει το απόλυτο φαβορί για την
κατάκτηση και του φετινού πρωταθλήματος, κατάφερε αυτή τη φορά να αντισταθμίσει
το μειονέκτημα που τον ακολουθεί εξαιτίας του κανονισμού που τον αναγκάζει να
μπαίνει πρώτος στις ειδικές διαδρομές, κόβοντας πρώτος το νήμα του γερμανικού ράλλυ.

Ο βασικός ανταγωνιστής του S. Ogier στο πρώτο μέρος του αγώνα ήταν ο A. Mikkelsen, καθώς ο τρίτος οδηγός της VW Motorsport αντιμετώπισε
από πολύ νωρίς προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων του Polo R WRC.

Προβλήματα ωστόσο αντιμετώπισε και ο A. Mikkelsen, μένοντας τελικά στην τέταρτη θέση, πίσω από τα Hyundai i20 των Sordo και Neuville.

Την εξαιρετική εμφάνιση της Hyundai στο Ράλλυ
Γερμανίας ολοκλήρωσε η 5η θέση του H. Paddon, ο οποίος ανέκαμψε μετά το κλαταρισμένο ελαστικό που είχε
την πρώτη ημέρα του αγώνα.

Το Ράλλυ Γερμανίας σημαδεύτηκε από το σφοδρό ατύχημα του S. Lefebre. Τόσο ο Γάλλος οδηγός της Citroen όσο
και ο συνοδηγός του, G.
Moreau
οδηγήθηκαν στο νοσοκομείο με πολλαπλά τραύματα.

Normal
0

false
false
false

EL
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:»Κανονικός πίνακας»;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:»»;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:»Calibri»,»sans-serif»;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:»Times New Roman»;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}

auto.in.gr