Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Porsche 911 GT2 2017: Αναζητώντας τα όρια της… νομιμότητας

Porsche 911 GT2 2017: Αναζητώντας τα όρια της… νομιμότητας

Μια από τις πιο σκληροπυρηνικές αλλά νόμιμες για το δρόμο εκδόσεις της 911 προετοιμάζει την ανανέωσή της επιφυλάσσοντας επιπλέον ισχύ και μια σειρά βελτιώσεων που θα επιτρέψουν την καλύτερη διαχείρισή της.

Η ανανεωμένη εκδοχή της 911 έχει ήδη πάρει μια θέση στις ανά τον κόσμο αντιπροσωπείες της φίρμας στην πλειονότητα των εκδόσεών της και πλέον η Porsche στρέφει το βλέμμα της στην εξέλιξη των μοντέλων που κατά κάποιο τρόπο βρίσκονται στην κορυφή της «τροφικής αλυσίδας» του μοντέλου –και όχι μόνο- με δεδομένη και την θέση του γερμανικού sportscar στο πάνθεον της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Κάπως έτσι, ο φωτογραφικός φακός συνέλαβε στο ταιριαστό περιβάλλον του «Ring» την ανανεωμένη εκδοχή της έκδοσης GΤ2, η ταχύτητα της οποίας καθώς ελισσόταν στις 154 στροφές της γερμανικής πίστας, σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, προϊδεάζει για νέα ρεκόρ στην απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης.

Όπως και να έχει με το μέλλον της ως έκδοσης παραγωγής, επί του παρόντος, η 911 GT2 παρά το καμουφλάζ που τη βαρύνει, φέρει προφανώς επιρροές από την αγωνιστική 911 GT3 RS ιδίως αν κοιτάξει κανείς τις αναλογίες του αμαξώματος με τους διογκωμένους θόλους και το μπροστινό τμήμα, ενώ διαθέτει και ορισμένα επιπλέον αεροδυναμικά στοιχεία όπως τα νέα ανθρακονημάτινα πτερύγια στις άκρες του προφυλακτήρα και το ακόμα πιο θηριώδες splitter.

Την αεροδυναμική αναβάθμιση συμπληρώνει η νέα και κάθε άλλο παρά διακριτική πτέρυγα του πίσω τμήματος και ο ανασχεδιασμένος αεροδυναμικός διαχύτης, στοιχεία τα οποία θα φροντίσουν να διατηρήσουν την νέα 911 GT2 «καρφωμένη» στο έδαφος με δεδομένο ότι όπως συνηθίζεται η ανανέωση του μοντέλου προβλέπει και αύξηση ισχύος.

Αν και δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία για το πού θα σταματήσει το μέγεθος ισχύος της νέας GT2, πληροφορίες αναφέρουν ότι θα προσεγγίσει τους 600 ίππους χάρη σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή του διπλά υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 3,8 λίτρων που ήδη εξοπλίζει τις εκδόσεις Turbo της 911.

Ανεξαρτήτως του… τελικού ύψους της ισχύος της και της ροπής, αυτή θα εξακολουθήσει να μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με ό,τι αυτό συνεπάγεται, για την εκρηκτική προσωπικότητα της έκδοσης.

Για όλους τους παραπάνω λόγους η Porsche μελετά το ενδεχόμενο να συμπληρώσει το τεχνολογικό παλμαρέ της με την παρουσία του συστήματος τετραδιεύθυνσης το οποία θα αναλάβει να διευκολύνει τη διαχείριση της θηριώδους ισχύος.

Στην ίδια κατεύθυνση στοχεύουν και τα semi-slick ελαστικά της Michelin με τα οποία φαίνεται να εξοπλίζεται το δοκιμαστικό πρωτότυπο.

Όπως και να έχει το σίγουρο είναι ότι η Porsche δεν θα κρατήσει για πολύ κλειστά τα χαρτιά της με δεδομένο ότι η πρεμιέρα της αναμένεται να φιλοξενηθεί στην διεθνή έκθεση του Παρισιού τον προσεχή Οκτώβριο.

AUTOMEDIA

Sports in

Η μεγάλη βραδιά του Ολυμπιακού

Παραμιλάει η Ευρώπη με το νέο έπος του Ολυμπιακού με ήρωα τον Τζολάκη - Πύρινος κόσμος έκανε τη νύχτα μέρα στο Πασαλιμάνι

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024