Μέσα σε πέντε χρόνια η Huawei αναρριχήθηκε στην τρίτη θέση της παγκόσμιας αγοράς έξυπνων συσκευών κινητής τηλεφωνίας (smartphones), ανατρέποντας πλήρως τα δεδομένα στον άκρως ανταγωνιστικό αυτό κλάδο. Με τη νέα σειρά smartphones, P9, η διοίκηση του πολυεθνικού ομίλου επιταχύνει τον βηματισμό της για την επίτευξη του διακηρυγμένου στόχου της: Την κατάκτηση της πρώτης θέσης εντός της προσεχούς πενταετίας, αφήνοντας πίσω την Apple και την Samsung.

Η στρατηγική της που επικεντρώνεται στην καινοτομία – πέρυσι η Huawei επένδυσε περί τα 9 δισ. ευρώ σε έρευνα και ανάπτυξη (R&D), περισσότερα ακόμη και από την Apple – και στις συνεργασίες με κορυφαία διεθνή ονόματα από τον χώρο του design και της τεχνολογίας, αποτυπώνεται σε κάθε λεπτομέρεια της οικογένειας P9.

Με στρατηγικές συνεργασίες όπως αυτές με τη Leica, την Harman Kardon και τη Swarowski, και τα 16 κέντρα Έρευνας και Ανάπτυξης που διαθέτει πλέον ο όμιλος Huawei σε όλο τον κόσμο, έχει εδραιώσει την επιχειρηματική κουλτούρα μίας «παγκόσμιας καινοτομικής κυψέλης» που λειτουργεί με έμφαση στις ανάγκες του καταναλωτή.

Η σύμπραξη της Huawei με τη Leica, που διαθέτει τεχνογνωσία ενός και πλέον αιώνα στη φωτογραφία, επέτρεψε στο P9 να είναι το πρώτο smartphone με dual-lens κάμερα που φέρει την υπογραφή της γνωστής γερμανικής εταιρείας. Έτσι προσφέρει μεγαλύτερη φωτεινότητα, βάθος πεδίου και ευκρίνεια, μαζί με ζωηρά χρώματα και δυναμικές ασπρόμαυρες φωτογραφίες.

Το νέο Huawei P9 είναι μία συσκευή που πρωτοπορεί σε κάθε σημείο: Από την καινοτόμο βιομετρική τεχνολογία αποτυπωμάτων και την μπαταρία μέχρι τον εργονομικό σχεδιασμό και τον πανίσχυρο Kirin 955 (4×2.5GHz+4×1.7GHz) 64-bit οκταπύρηνο επεξεργαστή. Κάθε συσκευή P9 είναι μία άρτια κατασκευή από κορυφαίο 2.5D γυαλί και αλουμίνιο που χρησιμοποιείται στην αεροναυπηγική, με σμιλευμένες άκρες, στρογγυλοποιημένες με την τεχνική κοπής διαμαντιού.

Το P9 φαίνεται, πάντως, πως αποτελεί μία στάση στον δρόμο της Huawei προς την κορυφή της γεμάτης προκλήσεις αγοράς smartphones. Ήδη το 65% των εσόδων της εταιρείας που ξεπερνούν πλέον τα 60 δισ. ευρώ ετησίως, προέρχεται από τις διεθνείς αγορές, με τα μερίδιά της στα κινητά τηλέφωνα να σκαρφαλώνουν ταχύτατα ακόμη και σε απαιτητικούς προορισμούς όπως η Γερμανία και η Ιταλία. Ο κινεζικός όμιλος, που επί σχεδόν τρεις δεκαετίες είναι γνωστός ως κατασκευαστής τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού υψηλών προδιαγραφών, είναι μετρ της πρωτοπορίας και το αποδεικνύει με θεαματικό τρόπο, μέσω της νέας σειράς που περιλαμβάνει τα μοντέλα P9, P9 Lite που κυκλοφορούν από το τέλος Μαΐου και P9 Plus που ήδη βρίσκεται στην κυκλοφορία.

Ξένη δημοσίευση