Τρίτη 23 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Citroen C3 2017: Προς μια νέα και πιο τολμηρή αισθητικά εποχή

Citroen C3 2017: Προς μια νέα και πιο τολμηρή αισθητικά εποχή

Tο C3 ετοιμάζεται να υποδεχτεί την νέα γενιά του η οποία βρίσκεται στην τελική ευθεία των δοκιμών εξέλιξης, αποκαλύπτοντας λίγα στοιχεία από το νέο εντονότερο σχεδιαστικό της προσανατολισμό ο οποίος θα συνοδεύεται από μια συνολική ποιοτική αναβάθμιση σε κάθε πτυχή του.

Το γαλλικό supermini ετοιμάζεται να υποδεχτεί τη νέα γενιά του η οποία αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική της πορεία από τα τέλη της χρονιάς.

Έχοντας ως αφετηρία την προσεχή διεθνή έκθεση της γαλλικής πρωτεύουσας όπου θα πραγματοποιήσει την πρώτη του εμφάνιση, το C3 αναμένεται να υιοθετήσει έναν αρκετά διαφορετικό σχεδιαστικό προσανατολισμό εμπνευσμένο από τα νεότερα C4 Cactus και C4 Picasso.

Επί του παρόντος αν και είναι δύσκολο να εξάγει κανείς συμπεράσματα για τις λεπτομέρειες της σχεδίασης καθώς οι επιφάνειες του δοκιμαστικού πρωτοτύπου καλύπτονται από επιμελές καμουφλάζ, ωστόσο είναι εμφανές ότι το νέο C3 διαθέτει μια πιο ανάγλυφη και έντονη όψη με μεγάλες εισαγωγές αέρα αλλά και μια πιο έντονα κεκλιμένη πρώτη κολώνα σε συνδυασμό με μια διαφορετικά «γραμμένη» οροφή η οποία καταλήγει σε ένα μικρό spoiler.

Μεγάλες αναμένεται να είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό όπου το νέο C3 θα υιοθετήσει αφενός υψηλότερης ποιότητας υλικά σε συνδυασμό με περισσότερη τεχνολογία. Αναλυτικότερα, οι πληροφορίες κάνουν λόγο για ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων και ένα νέο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με οθόνη αφής διάστασης 7 ιντσών η οποία αναμένεται να συμβάλλει στην ριζική αναδιάταξη του ταμπλό και στην δραστική μείωση των φυσικών διακοπτών. Επίσης δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και η επιπλέον ευρυχωρία στο εσωτερικό του χάρη σε μια πιο έξυπνη διάταξη αλλά και την νέα του αρχιτεκτονική

Αν και προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστές οι λεπτομέρειες που αφορούν αυτά που κρύβονται κάτω από τις επιφάνειές του, η επικρατέστερη εκδοχή είναι το νέο C3 να έχει ως αφετηρία την ίδια αρχιτεκτονική με το Peugeot 208.

Στο ίδιο πλαίσιο την γκάμα κινητήρων του αναμένεται να αποτελέσουν μια σειρά μηχανικών συνόλων βενζίνης και πετρελαίου τεχνολογίας PureTech και BlueHDi, με αφετηρία ένα τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων και απόδοση 82 ίππους, ενώ εφαλτήριο για τις diesel επιλογές αναμένεται να αποτελέσει ένα μοτέρ 1,6 λίτρων που θα ξεκινά από τους 75 ίππους και θα διατεθεί σε εκδοχές ισχύος έως και 120 ίππων.

AUTOMEDIA

Sports in

«Ολυμπιακός όπως λέμε Μπαρτσελόνα» !

Ο Τόνσεκ Στερν μια μέρα μετά τη δική του μεγαλειώδη παράσταση αποθεώνει τον Ολυμπιακό

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 23 Απριλίου 2024