VW «Polo» SUV 2018: Η αυτοκρατορία (αντ)επιτίθεται στα compact crossover
H VW εξελίσσει το νέο της compact crossover το οποίο θα τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας και το οποίο θα αντλήσει τις αισθητικές του επιρροές από το T-Cross Breeze Concept που η γερμανική φίρμα παρουσίασε στην φετινή έκθεση της Γενεύης.
Spotlight
-
Η «βεντέτα» ανάμεσα στην οικογένεια Φλώρου και τον Βελόπουλο που οδήγησε στο πρωτοφανές επεισόδιο στη Βουλή
-
Λήξη συναγερμού στο «Ελ. Βενιζέλος» - Απογειώθηκε το αεροσκάφος που έκανε αναγκαστική προσγείωση
-
Κέιτ Μίντλεντον: Τιμήθηκε από τον βασιλιά Κάρολο για την δημόσια προσφορά της
-
Φλέσσα: Τα παιδιά στα Τέμπη τα σκοτώσαμε όλοι μαζί – Σφοδρή αντίδραση ΣΥΡΙΖΑ
Αν και η VW μπήκε λίγο αργά στην κούρσα της φρενίτιδας των ιδιαίτερα δημοφιλών compact crossover το πρωτότυπο που εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό αποδεικνύει ότι η εξέλιξη για το νέο SUV απόκτημα της γκάμας της προχωρά με ταχείς ρυθμούς κρύβοντας προς το παρόν τα μυστικά του κάτω από τις γνώριμες επιφάνειες ενός τροποποιημένου Golf.
Όπως και να έχει με την εμφάνιση του δοκιμαστικού πρωτοτύπου το οποίο έχει σαφώς μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και μεγαλύτερα μετατρόχια από το Golf το δεδομένο είναι ότι οι σχεδιαστικές επιρροές του γερμανικού crossover θα προέλθούν από το T-Cross Breeze, το πρωτότυπο που παρουσίασε η VW στην έκθεση της Γενεύης ως «πρόλογο» για το νέο της μοντέλο.
Φυσικά σε αντίθεση με το παραπάνω πρωτότυπο το νέο compact crossover ως έκδοση παραγωγής δεν πρόκειται να είναι ούτε cabrio ούτε δίθυρο, διαθέτοντας τα τυπικά χαρακτηριστικά ενός πεντάθυρου crossover της κατηγορίας, ωστόσο αυτό δεν θα το εμποδίσει να δανειστεί λίγη από την φρεσκάδα της… αύρας του T-Cross Breeze σε επίπεδο αισθητικής.
Ανεαξρτήτως σχεδίασης, το δεδομένο είναι ότι το νέο μικρό crossover της VW θα έχει ως αφετηρία την γνώριμη ευέλικτη αρχιτεκτονική του γερμανικού ομίλου, MQB η οποία θα προσφέρει πλήθος επιλογών μεταξύ των οποίων η κίνηση στους δύο ή και στους τέσσερις τροχούς, plug-in υβριδικές καθώς και αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις.
Σε ό,τι αφορά τους συμβατικούς κινητήρες αναμένεται η συνήθης πληθώρα επιλογών βενζίνης και diesel από το πλούσιο οπλοστάσιο του ομίλου με τη βασική δικίνητη έκδοση να εξοπλίζεται πιθανότατα με τρικύλινδρο κινητήρα 1,0 λίτρου όπως άφησε να εννοηθεί το T-Cross Breeze Concept που παρουσιάστηκε με έναν αντίστοιχο κινητήρα ισχύος 110 ίππων σε συνδυασμό με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.
AUTOMEDIA
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις