Μετά την πρόσφατη αποκάλυψη της ZL1, η οποία και αποτελεί την ιστορικά ισχυρότερη εκδοχή της Camaro, η Chevrolet ετοιμάζεται για το επόμενο ακόμα πιο ισχυρό βήμα εξελίσσοντας την αγωνιστικής λογικής Camaro Ζ/28 την οποία και ο φωτογραφικός φακός εντόπισε σε ευρωπαϊκή άσφαλτο και συγκεκριμένα σε αυτήν της πίστας του Nurburgring.

Η νέα Z/28 αναμένεται να πιάσει το νήμα ακριβώς από εκεί που το άφησε η προηγούμενη εκδοχή της, προβάλλοντας μια σειρά βελτιώσεων που θα εστιάσουν στην μείωση του βάρους και θα της εξασφαλίσουν μια καλύτερη αεροδυναμική χάρη σε ένα αναβαθμισμένο bodykit όπου, προς το παρόν ξεχωρίζουν το νέο splitter μπροστά, τα αναδιαμορφωμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα και η ενεργή αεροτομή στο πίσω τμήμα.

Όλα τα παραπάνω θα κληθούν να στοιχειοθετήσουν την παρουσία ενός νέου κινητήρα ο οποίος αναμένεται να υπερβεί τους 505 ίππους της προηγούμενης αντίστοιχης έκδοσης η οποία εξοπλιζόταν με ένα θηριώδη ατμοσφαιρικό V8 χωρητικότητας 7,0 λίτρων, ο οποίος όμως δεν αναμένεται να μεταφερθεί στην νέα Z/28.

H επικρατέστερη εκδοχή είναι να αξιοποιηθεί ένας διπλά υπερτροφοδοτούμενος V6 με χωρητικότητα 3,6 λίτρων ο οποίος αν και δεν αναμένεται να προσφέρει σημαντικά περισσότερη ισχύ από την μέχρι σήμερα γνωστή Z/28, ο συνδυασμός του με τις αλλαγές που έφερε η νέα γενιά της Camaro και ο σημαντικός περιορισμός του βάρους της σε αυτήν την σπαρτιατικής λογικής έκδοση αναμένεται να προσφέρουν ακόμα πιο εκρηκτικές επιδόσεις οι οποίες δεν αποκλείεται ακόμα και να «θαμπώσουν» αυτές της πρόσφατης ZL1.

Όπως και να έχει με την ισχύ της νέας Ζ/28, τις προδιαγραφές της αναμένεται να συμπληρώσουν η παρουσία ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης μια αναβαθμισμένη ανάρτηση με νέα πιο σφιχτά ελατήρια και αντιστρεπτικές δοκοί. Την εικόνα αναμένεται να συμπληρώσει ένα ακόμα ισχυρότερο σύστημα πέδησης με κεραμικά δισκόφρενα και την υπογραφή της Brembo, ενώ εξίσου δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται παρουσία ενός βελτιωμένου συστήματος εξαγωγής αλλά και ενός αυξημένης απόδοσης συστήματος ψύξης του κινητήρα.

AUTOMEDIA