Διαμετρικά αντίθετες είναι οι απόψεις των T. Wolf και E. Boullier σχετικά με τους νέους κανονισμούς του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της F1, οι οποίοι πρόκειται να εφαρμοστούν από την επόμενη αγωνιστική σεζόν.

Πρόκειται για τους κανονισμούς που σχετίζονται με το μέγεθος των αεροδυναμικών βοηθημάτων αλλά και των ελαστικών, σε μια προσπάθεια τα μονοθέσια να γίνουν ταχύτερα αποκτώντας μεγαλύτερη αεροδυναμική και μηχανική πρόσφυση.

Σύμφωνα με τον E. Boullier, αγωνιστικό διευθυντή της McLaren, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1 έχει ανάγκη από ταχύτερα μονοθέσια και διαφωνεί με εκείνους που θεωρούν πως οι νέοι κανονισμοί θα κάνουν τις προσπεράσεις ακόμα πιο δύσκολες.

«Πιστεύουμε πως τα μονοθέσια σήμερα είναι πιο αργά σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν και πως είναι καλό για την F1 που οι πιλότοι θα νιώσουν και πάλι δέος οδηγώντας τα».

«Οι θεατές ενδεχομένως να μην αντιληφθούν τις αλλαγές αλλά αυτοί οι τύποι θα είναι πιο ευτυχισμένοι που θα οδηγούν ταχύτερα μονοθέσια με περισσότερη πρόσφυση».

«Η αλήθεια είναι ότι διαφωνώ με κάποια σχόλια που έγιναν από τους ανταγωνιστές μας στον Τύπο. Οι κανονισμοί σχεδιάστηκαν ώστε το μονοθέσιο να διαθέτει περισσότερο αεροδυναμική και μηχανική πρόσφυση κάτι το οποίο δεν πρόκειται να βλάψει τις προσπεράσεις.

«Υπό κανονικές συνθήκες κάτι τέτοιο πρόκειται να οδηγήσει σε περισσότερα προσπεράσματα», δήλωσε ο E. Boullier, αγωνιστικός διευθυντής της McLaren.

Διαμετρικά αντίθετη παραμένει η άποψη του Τ. Wolf, με τον Γερμανό να δηλώνει ότι οι νέοι κανονισμοί δεν θα φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

«Το μονοθέσιο δείχνει εντυπωσιακά πλατύ -μπορώ να κρυφτώ πίσω από τον αεροδυναμικό διαχύτη- κάτι που θα του χαρίσει μεγαλύτερη αεροδυναμική φόρτιση και θα το κάνει να περνά με μεγαλύτερη ταχύτητα από τις στροφές».

«Δυστυχώς όμως θα προκαλείται τέτοιος στοβιλισμός πίσω από το μονοθέσιο που θα κάνει το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε τη φετινή σεζόν ακόμα μεγαλύτερο».

«Τη στιγμή που θα πλησιάζεις, θα χάνεις την αεροδυναμική φόρτιση, θα γλιστράς ψήνοντας τα ελαστικά σου και δεν θα μπορείς να προσπεράσεις», δήλωσε ο T. Wolf εκφράζοντας την άποψη πως οι κανονισμοί θα έπρεπε να παραμείνουν ως είχαν ώστε ακόμα και οι πιο αδύναμες ομάδες να καταφέρουν να κλείσουν τη διαφορά που τις χωρίζει από την κορυφή.

auto.in.gr