Tupperware Ελλάδος: 1 € για κάθε προϊόν στο έργο του «Στόχου-Πρόληψη»
Ο «Στόχος-Πρόληψη», στην προσπάθειά του για ενημέρωση των γυναικών για τον καρκίνο του στήθους, βρήκε στο πρόσωπο των στελεχών της Tupperware Ελλάδος, έναν νέο μεγάλο σύμμαχο.
Spotlight
-
Το μεγαλύτερο πέτρινο γεφύρι που χτίστηκε στην Ελλάδα - Ο μύθος πίσω από την κατασκευή του
-
Η ανατριχιαστική θεωρία για το τι συνέβη πραγματικά στον μικρό Εμίλ που εξαφανίστηκε στη γαλλική ύπαιθρο
-
Σοκ με μητέρα 2 παιδιών: Της έκοψαν τα φρένα για να τη σκοτώσουν - Πώς κατάφερε να σταματήσει το αυτοκίνητο
-
Χάρις Αλεξίου: Στο billboard της Times Square
Ο «Στόχος-Πρόληψη», στην προσπάθειά του για ενημέρωση των γυναικών για τον καρκίνο του στήθους, βρήκε στο πρόσωπο των στελεχών της Tupperware Ελλάδος, έναν νέο μεγάλο σύμμαχο.
Σύμμαχο, τόσο στην επικοινωνία των δράσεων του Στόχου όσο και στην οικονομική ενίσχυσή του, καθώς με την αγορά συγκεκριμένων προϊόντων, διατίθεται στο έργο του «Στόχου-Πρόληψη» 1€ για κάθε προϊόν. Η γνωστή εταιρεία ειδών οικιακής χρήσης, υποστηρίζει την ενέργεια «Γίνε Οικοδέσποινα με Στόχο».
Η πρόεδρος του «Στόχου-Πρόληψη» Μαριλένα Στρατοπούλου, δήλωσε πανευτυχής για τη στρατηγική αυτή συμμαχία και πιστεύει πως κάθε επίδειξη της Tupperware, σε κάθε γωνιά της Ελλάδος, πρέπει να γίνει ένα όχημα αφύπνισης των γυναικών για τη σημαντικότητα της πρόληψης.
health.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις