Την BMW στη δεύτερη θέση των premium άφησε το α΄τρίμηνο της χρονιάς προς όφελος της Mercedes-Benz η οποία εκτός από την πρωτιά της σε απόλυτους αριθμούς, εμφάνισε διπλάσιο ρυθμό αύξησης πωλήσεων σε σχέση με την φίρμα από τον Μόναχο που, με αυτό το ρυθμό, εκτιμάται ότι σύντομα θα χάσει την πρωτιά πωλήσεων στα premium -και- σε ετήσια βάση.

Για του λόγου το αληθές, οι πωλήσεις της Mercedes-Benz το α΄τρίμηνο του έτους αυξήθηκαν κατά 13%, φτάνοντας τις 483.487 μονάδες όταν οι Βαυαροί κατέγραψαν 478.743 μονάδες, καταφέρνοντας να αυξήσουν τις πωλήσεις τους κατά μόλις 6% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

Με δεδομένους τους ρυθμούς αύξησης των πωλήσεων της Mercedes-Benz ο στόχος της φίρμας με το αστέρι να ξεπεράσει την BMW έως το 2020 δείχνει τουλάχιστον μετριοπαθής καθώς, σύμφωνα με αναλυτές, η δυναμική ορισμένων νέων προϊόντων της ενδέχεται να της δώσει το «στέμμα» της premium κατηγορίας αρκετά νωρίτερα.

Επειδή λοιπόν πίσω από τα απόλυτα μεγέθη πωλήσεων που καθορίζουν την διελκυστίνδα ανάμεσα σε Μόναχο και Στουτγάρδη, βρίσκεται η απήχηση των αυτοκινήτων των δύο εταιρειών, η πληθώρα προσφοράς νέων μοντέλων από την πλευρά της Mercedes-Benz φαίνεται να κρίνει ήδη την μάχη υπέρ της με «όπλο» νέα μοντέλα όπως η GLC που αυξάνουν ολοένα τη δυναμική πωλήσεών της, αλλά και χάρη στην «τάξη» των compact μοντέλων της οι πωλήσεις των οποίων το α΄ τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 26% φτάνοντας τις 150.000 μονάδες.

Επιπλέον, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, η δυναμική των πωλήσεων της Mercedes-Benz αναμένεται να διατηρηθεί και για το υπόλοιπο της χρονιάς με φόντο την εμπορική διάθεση της νέας E-Class η οποία ουσιαστικά θα παίξει χωρίς αντίπαλο από τους Βαυαρούς με δεδομένο ότι η τρέχουσα Σειρά 5 μετράει ήδη αρκετά χρόνια και δεν αναμένεται να ανανεωθεί πριν το 2017.

auto.in.gr