Το 1972 η κίτρινη Porsche 911 2.5 S/T με το νούμερο 41 στις πόρτες της τερματίζει στην 13η θέση του 24ωρου αγώνα του Le Mans, κατακτώντας μάλιστα την πρωτιά στην κατηγορία της, των αυτοκινήτων τουρισμού (GT) που δεν ξεπερνούσαν σε κυβισμό τα 3,0 λίτρα.

Η 911 2.5 S/T, η οποία παράχθηκε σε μόλις 24 αντίτυπα, δεν ήταν τίποτα περισσότερο από την αγωνιστική εκδοχή της «πολιτικής» 911 2.4 S Coupe, που θα μπορούσε να αποκτήσει οποιοσδήποτε είχε τη δυνατότητα το 1971 να καταβάλλει το ποσό των 49.680 γερμανικών μάρκων.

Σχεδόν τέσσερις δεκαετίες μετά μόνο μερικές σκουριασμένες λαμαρίνες είχαν απομείνει για να διηγηθούν τις περιπέτειες της κίτρινης 911 2.5 S/T στην Daytona και τον αγώνα των 12 ωρών, στο Targa Florio και στα 1.000 χιλιόμετρα του Nurburgring.

To αυτοκίνητο ανακαλύφθηκε πριν από μερικά χρόνια από έναν αμερικανό συλλέκτη ιστορικών οχημάτων, ο οποίος και απευθύνθηκε στο αντίστοιχο τμήμα αποκατάστασης που διαθέτει η Porsche.

H διαδικασία της ανακατασκευής αποτέλεσε μια πραγματική πρόκληση για τους μηχανικούς του Porsche Classic. Η 911 2.5 S/T είχε υποστεί μετατροπές, ενώ η προσπάθεια επισκευής της μετά από ατύχημα δεν είχε πραγματοποιηθεί με τον πλέον επαγγελματικό τρόπο.

Η διάβρωση σε κρίσιμα σημεία του πλαισίου-αμαξώματος καθώς και η παραμόρφωση της οροφής έκανε το έργο των μηχανικών της Porsche ακόμα πιο δύσκολο.

Η 911 2.5 S/T απέκτησε νέα οροφή όπως και νέα δεξαμενή καυσίμου, ενώ η αποκατάσταση συγκεκριμένων τμημάτων του αμαξώματος πραγματοποιήθηκε με τη σφυρηλάτηση λαμαρίνας στο χέρι.

Το αποτέλεσμα αν μη τι άλλον δικαιώνει τις προσπάθειες των μηχανικών του Porsche Classic, το τμήμα που έχει αναλάβει τη διατήρηση όλων των τεχνικών εντύπων που σχετίζονται με τα οχήματα της γερμανικής φίρμας, την αναπαραγωγή και τη διάθεση ανταλλακτικών και την αποκατάσταση ιστορικών οχημάτων.

auto.in.gr