Μετά την ZL1, η Chevrolet επικεντρώνεται στην εξέλιξη της πιο ακραίας και αγωνιστικής έκφρασης της νέας γενιάς της Camaro η οποία και εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης με βαρύ καμουφλάζ.

Η νέα Z/28 αναμένεται να πιάσει το νήμα ακριβώς από εκεί που το άφησε η προηγούμενη εκδοχή της, προβάλλοντας μια σειρά βελτιώσεων που θα εστιάσουν στην μείωση του βάρους της και θα της εξασφαλίσουν μια καλύτερη αεροδυναμική χάρη σε ένα αναβαθμισμένο bodykit που, σύμφωνα με πληροφορίες, θα κάνει την πρόσφατη ZL1 να δείχνει σχεδόν σαν συμβατικό αυτοκίνητο.

Όλα τα παραπάνω θα κληθούν να στοιχειοθετήσουν την παρουσία ενός νέου κινητήρα ο οποίος αναμένεται να υπερβεί τους 505 ίππους της προηγούμενης εκδοχής της. Υπενθυμίζεται ότι η τελευταία εξοπλιζόταν με ένα θηριώδη ατμοσφαιρικό V8 χωρητικότητα 7,0 λίτρων, ο οποίος όμως δεν αναμένεται να μεταφερθεί στην νέα Z/28.

H επικρατέστερη εκδοχή είναι να αξιοποιηθεί ένας διπλά υπετροφοδοτούμενος V6 με χωρητικότητα 3,6 λίτρων ο οποίος αν και δεν αναμένεται να προσφέρει σημαντικά περισσότερη ισχύ από την μέχρι σήμερα γνωστή Z/28, ο συνδυασμός του με τις αλλαγές που έφερε η νέα γενιά της Camaro και ο σημαντικός περιορισμός του βάρους της αναμένεται να προσφέρουν ακόμα πιο εκρηκτικές επιδόσεις οι οποίες δεν αποκλείεται ακόμα και να «θαμπώσουν» αυτές της πρόσφατης ZL1 ή της ισχυρότερης ιστορικά Camaro, όπως αρέσκεται στην Chevrolet να την αποκαλεί.

Όπως και να έχει με την ισχύ της νέας Ζ/28, τις προδιαγραφές της αναμένεται να συμπληρώσουν η παρουσία ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης μια αναβαθμισμένη ανάρτηση με νέα πιο σφιχτά ελατήρια και αντιστρεπτικές δοκοί. Την εικόνα αναμένεται να συμπληρώσει ένα ακόμα ισχυρότερο σύστημα πέδησης με κεραμικά δισκόφρενα και την υπογραφή της Brembo, ενώ εξίσου δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται παρουσία ενός βελτιωμένου συστήματος εξαγωγής αλλά και ενός αυξημένης απόδοσης συστήματος ψύξης του κινητήρα.

AUTOMEDIA