Το νέο μεγάλο στοίχημα της Alfa Romeo με την νέα Giulia, ετοιμάζεται να βρει μια ακόμα πιο ταιριαστή «ενσάρκωση» ειδικά για την κορυφαία QV έκδοση του μοντέλου, στη δυναμικότερη σιλουέτα ενός coupe αμαξώματος το οποίο θα αποτελέσει την επόμενη και ελκυστικότερη προσθήκη στην γκάμα.

Όπως και η τετράθυρη εκδοχή της Giulia, έτσι και η coupe έκδοση αναμένεται να διατηρήσει την απόλυτη κατανομή βάρους του 50/50, ενώ στο πλαίσιο και του στόχου του των Ιταλών να αντιμετωπίσουν με το νέο τους μοντέλο επί ίσοις όροις τον premium ανταγωνισμό στη δημοφιλή αυτή κατηγορία κάθε άλλο παρά απίθανο θα πρέπει να θεωρείται ότι οι Ιταλοί θα επιχειρήσουν κάποιες επιπλέον βελτιώσεις στα ψηλότερα «πατώματα» της coupe γκάμας.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η Coupe έκδοση με τα διακριτικά QV η οποία θα διατηρήσει τον V6 κινητήρα των 510 ίππων δια χειρός Maranello, θα μπορούσε να προσφέρει κάτι παραπάνω σε επιδόσεις από την τετράθυρη αντίστοιχη εκδοχή του μοντέλου το οποίο υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα.

Ο στόχος άλλωστε όπως έχει αφήσει να εννοηθεί με πολλούς τρόπους η Alfa Romeo με το λανσάρισμα της Giulia είναι αφενός η υπενθύμιση της αίγλης που κουβαλά ιστορικά η φίρμα και η ιταλική σχολή γενικότερα, αλλά ειδικότερα κυρίως η επί ίσοις όροις αντιμετώπιση του γερμανικού premium ανταγωνισμού.

Αν λοιπόν το σενάριο επαληθευθεί, οι λάτρεις της ιταλικής σχολής θα έχουν σχετικά σύντομα μια «δική τους» εναλλακτική απέναντι στην Mercedes-AMG C 63 S Coupe και BMW M4 Coupe αλλά και στο προδιαγεγραμμένο νέο Audi RS5 Coupe.

Σε κάθε περίπτωση όλα, συμπεριλαμβανομένης της απόφασης για την Coupe έκδοση της Giulia, θα κριθούν από το “crash test” της απήχησης της τετράθυρης εκδοχής του ιταλικού μοντέλου όταν ξεκινήσει την εμπορική του πορεία περίπου στα μέσα της χρονιάς.

AUTOMEDIA