Ακτοπλοϊκά δρομολόγια στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Μυτιλήνη-Μεστά Χίου ξεκινά από το καλοκαίρι του 2016 η Hellenic Seaways.

Αυτό ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Αντώνης Αγαπητός που έκανε γνωστό ότι από τον Ιούνιο (17/6-11/9/2016) θα δρομολογηθεί στη γραμμή Πειραιάς-Μεστά Χίου-Μυτιλήνη-Λήμνος-Θεσσαλονίκη το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Ionian Queen», που αποκτήθηκε πρόσφατα και θα μετονομαστεί σε «Νήσος Σάμος».

Ο κ. Αγαπητός έκανε λόγο για επιστροφή της Hellenic Seaways στην κερδοφορία και φιλοδοξία για λειτουργικά κέρδη ύψους 23 εκατ. ευρώ.

Όπως ανέφερε, με την κερδοφορία αυτή «θα προχωρήσουμε σε μικρές επενδύσεις με τις δικές μας δυνάμεις, αφού δεν υπάρχει τράπεζα να χρηματοδοτεί σήμερα επενδύσεις και αυτές θα είναι για τη βελτίωση των παροχών και για να πάμε σε νέους προορισμούς, οι οποίοι θα φέρουν νέα έσοδα και έτσι θα μεγαλώσει η ‘πίτα της ακτοπλοΐας’».

Ο διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Seaways είπε ότι η εταιρεία είναι η πρώτη που κατάφερε να αναδιαρθρώσει τα δάνειά της και τώρα με ένα ανταγωνιστικό επιτόκιο, μέχρι το 2022, αισθάνεται πολύ ασφαλής ότι θα τα καταφέρει.

Υπάρχουν μέρη που δεν έχουν αναπτυχθεί τουριστικά, ανέφερε ο κ. Αγαπητός, «ενώ αξίζει και μπορούν να αναπτυχθούν. Πρόκειται για τα νησιά του Βορείου και του Ανατολικού Αιγαίου, όπως η Σάμος, αλλά και η Χίος, η Μυτιλήνη, η Λήμνος και ο Αι Στράτης. Από τη Θεσσαλονίκη δεν υπάρχει κανένα δρομολόγιο για τα νησιά του Β. Αιγαίου. Εμείς θα το τολμήσουμε εφέτος» σημείωσε.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το «Highspeed 5», το οποίο μετά από τις εργασίες ανακατασκευής του θα είναι ένα εντελώς καινούριο πλοίο, θα μετονομαστεί σε «Highspeed 7» και θα πραγματοποιεί δρομολόγια από την Κρήτη στις Κυκλάδες. Με τη σειρά του, το «Hellenic Wind», που στο παρελθόν ήταν ναυλωμένο σε ξένη εταιρεία και εκτελούσε δρομολόγια στην Πορτογαλία, μετονομάζεται σε «Hellenic Highspeed» και εισέρχεται σε τακτική δρομολόγηση από το λιμάνι της Ραφήνας προς Τήνο, Μύκονο, Πάρο, Ίο, Θήρα.

Αναφερόμενος στην προοπτική σύνδεσης της Σμύρνης με νησιά του Β. Αιγαίου, ο κ. Αγαπητός είπε ότι «προσπαθούμε να ανοίξουμε αυτή τη γραμμή, αλλά πρέπει να μας αντιμετωπίσει η Τουρκία ως πλοία τακτικής γραμμής, όπως κάνει χρόνια τώρα η Ιταλία. Αν δεν γίνει αυτό, η τιμή των 20.000 ευρώ για κάθε προσέγγιση στο λιμάνι της Σμύρνης είναι αποτρεπτική γι’ αυτή την προοπτική».

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο