Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Στον «χορό» της αυτόνομης οδήγησης μπαίνει η SsangYong

Στον «χορό» της αυτόνομης οδήγησης μπαίνει η SsangYong

H κορεατική φίρμα γράφει το επόμενο κεφάλαιο της τεχνολογίας της και το οποίο, όπως όλα δείχνουν, θα έχει αυτόνομες αλλά και αμιγώς ηλεκτρικές προ-εκ-τάσεις.

Η κορεατική φίρμα διεξήγαγε, με όχημα το νέο Korando, επιτυχείς δοκιμές σε σύστημα αυτόνομης οδήγησης το οποίο εξελίσσει σε συνεργασία με το κορεατικό ινστιτούτο τεχνολογίας αυτοκινήτων (KATECH) στο πλαίσιο του στόχου της για την εμπορευματοποίηση της αντίστοιχης τεχνολογίας μέχρι το 2020.

Σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις το υπό εξέλιξη σύστημα αυτόνομης οδήγησης του Korando τού έδωσε τη δυνατότητα να εκτελέσει μια σειρά ενεργειών, μεταξύ των οποίων, αυξομειώσεις ταχύτητας, αλλαγή πορείας, αποφυγή εμποδίων αλληλεπιδρώντας με το περιβάλλον χωρίς τη συνδρομή του οδηγού του.

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης επίδειξης τεχνολογίας όπου πραγματοποιήθηκαν οι δοκιμές του αυτόνομου Korando, η κορεατική φίρμα έδωσε το στίγμα ενός πρωτότυπου ηλεκτροκίνητου Τivoli με τα διακριτικά EVR και το οποίο από το 2019 θα αποτελέσει μελλοντική προσθήκη στην γκάμα της SsangYong.

Σε ό,τι αφορά τις προδιαγραφές του ηλεκτροκίνητου Tivoli ΕVR, όπως προκύπτει και από την ανάλυση των διακριτικών του που αντιστοιχούν στο «Electric Vehicle with Range extender» εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα 80kW ο οποίος συνδυάζεται με ένα μικρό βενζινοκινητήρα -στην προκειμένη περίπτωση μονοκύλινδρο 325 κ.εκ.- που λειτουργεί επικουρικά, αυξάνοντας την αυτονομία.

To σύνολο συμπληρώνει η παρουσία μπαταριών πολυμερών λιθίου απόδοσης 25 ΚWh οι οποίες σύμφωνα με τις συστάσεις τού εξασφαλίζουν συνδυαστική αυτονομία 400 χλμ. με μέγιστη ταχύτητα 150 χλμ./ώρα, ενώ στην αμιγώς ηλεκτροκίνητη λειτουργία χωρίς τη συμβολή του κινητήρα βενζίνης, το μέγεθος αυτό περιορίζεται σε 125 χλμ.

Το σύστημα αυτόνομης οδήγησης της SsangYong βάζει στόχο το 2020 αν και ήδη σύμφωνα με τις συστάσεις μπορεί να αντεπεξέλθει σε πολλές απαιτητικές καταστάσεις και ελιγμούς χωρίς την παραμικρή συμβολή του οδηγού

auto.in.gr

Sports in

Βόμβα από Βόλο και Μπέο: «Ο Καρυπίδης πήρε τηλέφωνο τον Μπερτόγλιο, η δικαιοσύνη έχει πλέον τον λόγο»!

Με ανακοίνωση του ο Βόλος κατήγγειλε παρέμβαση του ιδιοκτήτη του Άρη Θόδωρου Καρυπίδη επικοινωνώντας τηλεφωνικά με τον Μπερτόγλιο και τονίζοντας πως «το περιεχόμενο της συζήτησης και η αιτία του τηλεφωνήματος προφανώς και είναι γνωστό σε όλους»!

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024