Πρόστιμο φωτιά σε τουρκική εταιρεία που… προσέβαλε το (εθνικό ποτό) αριάνι
Διαφήμιση για κρύο τσάι της τουρκικής κρατικής εταιρείας Caykur τα έβαλε με το... αριάνι, αλλά λογάριασε χωρίς τον ξενοδόχο: Επειδή το τηλεοπτικό σποτάκι κρίθηκε ότι «προσβάλλει αναίτια» το εθνικό ρόφημα, στην εταιρεία επιβλήθηκε πρόστιμο περίπου 70.000 ευρώ. Το αμάρτημα ήταν ότι η διαφήμιζει συκοφαντούσε το ξινόγαλα πως... αποκοιμίζει.
Spotlight
-
Συνέταιροι με το κράτος - Σε φόρους και εισφορές το 37,5% του μισθού
-
Άρχοντας των κρίκων: Ο Λευτέρης Πετρούνιας δείχνει τα επτά δαχτυλίδια του (vid)
-
Πώς νιώθουν οι Έλληνες για την επταετία της χούντας; - Ποιοι τη θεωρούν «λαμπρή περίοδο» της ιστορίας;
-
Οι καταλήψεις πανεπιστημίων των ΗΠΑ υπέρ της κατάπαυσης του πυρός στη Γάζα σαρώνουν την χώρα
Διαφήμιση για κρύο τσάι της τουρκικής κρατικής εταιρείας Caykur τα έβαλε με το… αριάνι, αλλά λογάριασε χωρίς τον ξενοδόχο: Επειδή το τηλεοπτικό σποτάκι κρίθηκε ότι «προσβάλλει αναίτια» το εθνικό ρόφημα, στην εταιρεία επιβλήθηκε πρόστιμο περίπου 70.000 ευρώ.
Το αμάρτημα ήταν ότι η διαφήμιζει συκοφαντούσε το ξινόγαλα πως… αποκοιμίζει. Στο σποτάκι, ο τούρκος ράπερ Τσέζα ανέφερε, κάπου μέσα στο ραπάρισμα σχεδόν ενός λεπτού, πως «το αριάνι τον νυστάζει» (οπότε προτιμά και το διαφημιζόμενο κρύο τσάι Didi).
Το υπουργείο Εμπορίου της Τουρκίας επέβαλε έτσι πρόστιμο 220.000 τουρκικών λιρών (70.250 ευρώ) στην εταιρεία διότι «προσέβαλε το αριάνι χωρίς λόγο και έδωσε στους καταναλωτές το λάθος μήνυμα που στοχεύει στην μείωση της κατανάλωσής του».
Η εταιρεία διατάχθηκε επίσης, σύμφωνα με την Hurriyet, να σταματήσει τη μετάδοση της διαφήμισης, η οποία, σύμφωνα με το υπουργείο, συνιστά «αθέμιτο ανταγωνισμό ενάντια στις εταιρείες που πουλούν αριάνι».
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις