Ελπίδες για βελτίωση της αγοραστικής κίνησης στις ενδιάμεσες εκπτώσεις (1-10 Νοεμβρίου) εξέφρασε ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, Βασίλης Κορκίδης. Ωστόσο, τα στοιχεία έρευνας της ΕΣΕΕ για την αντίστοιχη περυσινή περίοδο δείχνουν ότι τα αποτελέσματα ήταν περιορισμένα.

Συγκεκριμένα, για το 40% των επιχειρήσεων οι πωλήσεις τον Νοέμβριο του 2014 παρέμειναν στα επίπεδα του 2013, ενώ το 37% διαπίστωσε μείωση πωλήσεων. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα:

  • Σε μεγαλύτερο βαθμό είχαν πληγεί οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε πωλήσεις ειδών οικιακού εξοπλισμού, όπου το 47% εμφάνισε χαμηλότερες πωλήσεις.
  • Μεγάλη μείωση είχε παρατηρηθεί για το 44% των επιχειρήσεων της περιφέρειας.
  • Μόνο μία στις πέντε εμπορικές επιχειρήσεις εμφάνισε αύξηση πωλήσεων την συγκεκριμένη εκπτωτική περίοδο.
  • Οι επιχειρήσεις που δεν συμμετείχαν στο προαιρετικό εκπτωτικό δεκαήμερο του Νοεμβρίου πέρυσι, άγγιξαν το ένα τρίτο του συνόλου του δείγματος και συγκεκριμένα το 28%.
  • Τα ποσοστά εκπτώσεων κυμάνθηκε στην πλειονότητά τους μεταξύ 10% και 20%. Τρεις στις πέντε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ένδυση πραγματοποίησαν μάλλον περιορισμένες εκπτώσεις.

«Οι προσδοκίες μας φέτος είναι να βελτιώσουμε τα περυσινά ποσοστά και τα αποτελέσματα του τζίρου και της επισκεψιμότητας στα καταστήματα μας» αναφέρει ο κ. Κορκίδης, σημειώνοντας:

«Ας ελπίσουμε ότι το φετινό εκπτωτικό δεκαήμερο του Νοεμβρίου, ο καταναλωτής που θα βρεθεί αντιμέτωπος με δελεαστικές διπλές τιμές, θα τις εκμεταλλευτεί στο μέτρο του δυνατού, για να κάνει ‘έξυπνες’ χειμερινές αγορές».

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ