Μια νέα προσθήκη για την γκάμα της προετοιμάζει η σουηδική φίρμα με ορίζοντα το δεύτερο εξάμηνο του 2017 και η οποία θα βρεθεί στη βάση της πυραμίδας των SUV προϊόντων της Volvo, φιλοδοξώντας να κεφαλαιοποιήσει την απήχηση της συγκεκριμένης κατηγορίας, αναπαράγοντας την επιτυχία του XC90 το οποίο έχει ήδη φτάσει τις 65.000 παραγγελίες, σε compact διαστάσεις.

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο επικεφαλής της σουηδικής φίρμας, Hakan Samuelsson, στο περιθώριο επίσκεψής του στο βελγικό εργοστάσιο της Volvo στη Γάνδη, το νέο compact SUV αποτελεί προτεραιότητα για την φίρμα, χωρίς ωστόσο να αποκαλύψει σαφές χρονοδιάγραμμα και την ονομασία του νέου μοντέλου.

Παρ΄όλα αυτά, σύμφωνα με πληροφορίες, η επικρατέστερη ονομασία για το νέο μοντέλο είναι το XC40 ενώ σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του θα έχει ως αφετηρία την νέα αρχιτεκτονική της Volvo η οποία επιγράφεται ως CMA (Compact Modular Architecture) και η οποία θα αποτελέσει τη βάση και για την νέα γενιά των V40 και V40 Cross Country η οποία αναμένεται το 2019.

Ήδη η Volvo έχει ξεκινήσει ένα πρόγραμμα επενδύσεων ύψους 200 εκατομμυρίων ευρώ στο βελγικό εργοστάσιο προκειμένου να υποδεχτεί την παραγωγή των μοντέλων που θα έχουν ως αφετηρία την νέα αρχιτεκτονική, μεταξύ των οποίων και το νέο compact SUV.

Επί του παρόντος στο εργοστάσιο της Γάνδης κατασκευάζονται τα S60, V40 και V40 Cross Country καθώς και το XC60.

Επίσης, όπως σημείωσε επιπλέον ο Hakan Sammuelsson, τη νέα αρχιτεκτονική θα πλαισιώσουν μια σειρά τετρακύλινδρων αλλά και νέων τρικύλινδρων κινητήρων δια χειρός Volvo.

«Δεν πρόκειται να πάρουμε κινητήρες από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Αντιθέτως θα προσφέρουμε τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες που θα αποτελούν προϊόν εξέλιξης του δικού μας αντίστοιχου προγράμματος. Παράλληλα θα προσφέρουμε και plug-in εκδόσεις για τα compact μοντέλα μας, ενώ ως το 2020 το σύστημα αυτόνομης οδήγησης θα διατίθεται ως επιλογή για όλη την γκάμα των compact μοντέλων μας», υπογράμμισε ο Σουηδός δίνοντας ορισμένα ακόμα στοιχεία τόσο για τη νέα γενιά των V40/V40 Cross Country αλλά και για το νέο συμπαγών διαστάσεων SUV.

Υπενθυμίζεται ότι η Volvo η οποία βρίσκεται κοντά στις 500.000 πωλήσεις ετησίως, στοχεύει στην περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων της κατά 60% έως το 2020. «οι 500 χιλιάδες μονάδες ετησίως δεν μπορούν να μας εξασφαλίσουν ένα βιώσιμο μέλλον, οι 800 χιλιάδες μπορούν», δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της σουηδικής φίρμας.

auto.in.gr