Πέμπτη 18 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Honda S2000 2018: Υβριδική επιστροφή με άρωμα F1

Honda S2000 2018: Υβριδική επιστροφή με άρωμα F1

H Η ιαπωνική φίρμα φαίνεται να προετοιμάζει την επάνοδο του εμβληματικού roadster -που θα γίνει coupe- το 2018, επιλέγοντας ό,τι καλύτερο υπάρχει στο οπλοστάσιό της με φόντο και την εμπλοκή της στην F1.

Η ιαπωνική φίρμα φαίνεται να προετοιμάζει την επάνοδο του εμβληματικού roadster το 2018, επιλέγοντας ό,τι καλύτερο υπάρχει στο οπλοστάσιό της με φόντο και την εμπλοκή της στην F1.

Έτσι, το νέο S2000 αναμένεται να επενδύσει στην υβριδική τεχνολογία, αξιοποιώντας ένα turbo κινητήρα 1,5 λίτρου σε συνδυασμό με πανίσχυρα ηλεκτρικά μοτέρ που θα του εξασφαλίσουν ισχύ κοντά στους 300 ίππους αλλά και χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Παρά την στροφή στην υβριδική τεχνολογία, το S2000 θα διατηρήσει τα αυθεντικά χαρακτηριστικά ενός τυπικού sportscar με τη βοήθεια και της τεχνολογίας που η Honda εξελίσσει σε συνεργασία με την McLaren για την F1.

Ενδεικτική προς αυτήν την κατεύθυνση είναι η δήλωση στελέχους της Honda με γνώση για το ζήτημα ο οποίος αναφέρει: «Η τελευταία φορά που η Honda ενεπλάκη στην F1 το 1999, συνέπεσε με την εξέλιξη του αρχικού S2000. Κάπως έτσι προέκυψε και ο εμβληματικός κινητήρας των 9.000 σ.α.λ. της πρώτης γενιάς του».

Εκτός από την υβριδική στροφή, η νέα γενιά του S2000 αναμένεται να κάνει και μια ακόμα αλλαγή που θα αφορά τη σχεδίασή του καθώς η Honda φέρεται να μελετά σοβαρά το ενδεχόμενο να προσφέρει το διάδοχο με coupe αμάξωμα, αντί του roadster στο οποίο ήταν αποκλειστικά διαθέσιμη η πρώτη γενιά του.

Coupe ή roadster, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι οι υπόλοιπες σχεδιαστικές παράμετροι του νέου S2000 θα φέρουν επιρροές από την σπορ ναυαρχίδα της Honda, το αιχμηρό NSX.

Σε κάθε περίπτωση, η παρουσία του διαδόχου του S2000 στην μελλοντική γκάμα της Honda θα πρέπει να θεωρείται παραπάνω από δεδομένη καθώς, αφενός τα sportscar φαίνεται να έχουν ιδιαίτερη απήχηση και σε ένα ευρύτερο παγκόσμιο κοινό αφετέρου η προσθήκη του στην γκάμα θα λειτουργούσε ενισχυτικά για την εικόνα της φίρμας σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Αυστραλία.

Εξάλλου όπως απαντά στέλεχος της Honda σχετικά με το θέμα : «Το Civic Type R θα μπορούσε να θεωρηθεί μια καλή αρχή. Τo NSX από την άλλη είναι άπιαστο για πολλούς. Όπως καταλαβαίνετε υπάρχει ένα κενό που η Honda πρέπει να καλύψει με ένα εμβληματικό κεντρομήχανο sportscar το οποίο δεν θα «ξετινάζει» το λογαριασμό της τράπεζας αλλά ταυτόχρονα θα είναι ιδιαίτερα ελκυστικό για τους λάτρεις του είδους».

Auto Express

Sports in

«Βόμβα» του ESPN για τον Γιάννη Αντετοκούνμπο!

Ρεπορτάζ που… ταράζει τα νερά για Γιάννη Αντετοκούνμπο και Μιλγουόκι Μπακς

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 18 Απριλίου 2024