Renault Scenic 2017: Η γοητεία της καμπύλης
Το γαλλικό πολυμορφικό μοντέλο προετοιμάζεται για τη νέα γενιά του, δίνοντας για πρώτη φορά το στίγμα των επιρροών του απο το νέο Megane αλλά και της πιο «στρογγυλής» σχεδίασης του στο φωτογραφικό φακό.
Spotlight
- Ξανανοίγει για χάρη της Microsoft το εργοστάσιο του χειρότερου πυρηνικού ατυχήματος στην αμερικανική ιστορία
- Εγκλωβισμένοι στα πατρικά τους οι νέοι – «Θηλιά» το υψηλό κόστος ζωής και τα υψηλά ενοίκια
- Τρόμος στη Γερμανία για τη «Μαύρη Επανάσταση»
- Ασφυκτικά γεμάτοι οι χώροι του Φεστιβάλ της ΚΝΕ στο Πάρκο Τρίτση
Η νέα γενιά του Renault Scenic απαλλάσσεται από τα πλαστικά μέρη που «βάρυναν» το αμάξωμα, αποκαλύπτοντας για πρώτη φορά στο φωτογραφικό φακό, τις «γραμμές» που θα έχει ως μοντέλο παραγωγής.
Έτσι, το καμουφλάζ μπορεί να εξακολουθεί να καλύπτει το σύνολο των επιφανειών χωρίς όμως να μπορεί να κρύψει τη σχεδιαστική συγγένεια των επιμέρους αισθητικών στοιχείων του MPV με το νέο Megane που έκανε την επίσημη εμφάνισή του, πριν λίγες ημέρες στην έκθεση της Φρανκφούρτης.
Μια προσεκτική παρατήρηση στο πρωτότυπο αποκαλύπτει τα ίδιας λογικής φωτιστικά σώματα και γρίλια στην όψη του γαλλικού πολυμορφικού.
Ωστόσο, σε αντίθεση με τον μέχρι σήμερα γνωστό εαυτό του αλλά και σε αντιδιαστολή με το δυναμικότερο Megane, το νέο Scenic, επενδύει σε πολύ περισσότερες καμπύλες διαμορφώνοντας μια «στρογγυλή» σιλουέτα με μεγάλο παρμπρίζ και η οποία θα κληθεί να στοιχειοθετήσει έναν οικογενειακό και πρακτικότερο χαρακτήρα έναντι του μικρομεσαίου της Renault.
Επίσης, αν και δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες, το πιθανότερο είναι η νέα γενιά του Scenic να αυξήσει τις διαστάσεις της, προς όφελος της ευρυχωρίας του θαλάμου επιβατών και της χρηστικότητάς της.
Όπως και να έχει με τη σχεδίαση, το δεδομένο είναι ότι το νέο Scenic θα έχει ως αφετηρία την ευέλικτη πλατφόρμα των Renault-Nissan, CMF όπου βασίζεται το Megane αλλά και τα Nissan Pulsar και Qashqai.
Σε επίπεδο μηχανικών συνόλων, το Renault Scenic αναμένεται να προσφέρει μια επιλογή από τετρακύλινδρους turbo κινητήρες με κυβισμό 1,6 λίτρων σε διαφορετικές εκδοχές ισχύος από 130 έως 200 ίππους σε συνδυασμό με μηχανικά κιβώτια πέντε και έξι σχέσεων ή διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.
Δεδομένη επίσης θα πρέπει να θεωρείται η αισθητή αναβάθμιση της ποιότητας σε κάθε παράμετρο του αυτοκινήτου, στοιχείο το οποίο θα καταστεί ιδιαίτερα αισθητό στο εσωτερικό που θα διαφοροποιηθεί αισθητά σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του μοντέλου η οποία λανσαρίστηκε το 2009, ενσωματώνοντας, μεταξύ άλλων το τελευταίας τεχνολογίας σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας των Γάλλων με οθόνη αφής 8,7 ιντσών.
AUTOMEDIA
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις