Ένα πρωτότυπο coupe SUV κυριαρχεί στην παρουσία της Audi στην Φρανκφούρτη, προδιαγράφοντας μια αντίστοιχη μελλοντική προσθήκη στην γκάμα η οποία θα πάρει την μορφή του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Q6 το οποίο θα περάσει στην παραγωγή το 2018.

Επί του παρόντος το e-tron quattro concept, επιφορτίζεται με τις πρώτες συστάσεις για την νέα άφιξη στην γκάμα και οι οποίες συνίστανται σε μια δυναμική σιλουέτα 4,88 μέτρων μήκους, 1,93 μέτρων πλάτους και 1,54 μέτρων ύψους με αεροδυναμικό συντελεστή 0,25.

Το γερμανικό πρωτότυπο εξοπλίζει μια τριπλέτα ηλεκτροκινητήρων που του εξασφαλίζουν συνδυαστική ισχύ έως και 503 ίππους. Η Audi υπόσχεται ότι η επιτάχυνση από «0-100 χλμ./ώρα» έρχεται σε 4,6 δευτερόλεπτα. Το σημαντικότερο ωστόσο είναι η νέα μπαταρία ιόντων λιθίου η οποία υπόσχεται αυτονομία άνω των 500 χλμ. δυνατότητα ασύρματης φόρτισης και επαναφόρτιση σε 50 λεπτά.

Στην Φρανκφούρτη πραγματοποιείται και η επίσημη πρώτη της ισχυρότερης -μέχρι στιγμής- έκδοσης του νέου A4. Tα S4 και S4 Avant εφοδιάζονται με ένα νέο V6 κινητήρα χωρητικότητας 3,0 λίτρων, ο οποίος με τη βοήθεια ενός υπερσυμπιεστή καυσαερίων αποδίδει 354 ίππους και 500 Nm ροπής.

Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων που υπόσχεται μεγαλύτερη αποδοτικότητα και ταχύτερη απόκριση. Για το Audi S4 η διαδικασία της επιτάχυνσης από στάση ολοκληρώνεται σε 4,7 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Το παρών στη γερμανική έκθεση δίνει και μια ακόμα ισχυρότερη έκδοση του μέχρι σήμερα γνωστού Audi S8, καθώς η γερμανική φίρμα αποφάσισε να εξελίξει περαιτέρω τις ούτως ή άλλως εξεζητημένες προδιαγραφές του, χαρίζοντας στo πολυτελές σεντάν έναν V8 κινητήρα χωρητικότητας 4,0 λίτρων και απόδοσης 605 ίππων.

Ουσιαστικά πρόκειται για τον κινητήρα που εφοδιάζει και το «συμβατικό» S8, ωστόσο, οι αναβαθμίσεις που έχει δεχθεί του επιτρέπουν να αποδίδει επιπλέον 85 ίππους. To ισχυρότερο A8/S8 που έχει περάσει από τις γραμμές παραγωγής της Audi επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα.

auto.in.gr