Αλλο ένα κρίσιμο πλήγμα στο Adobe Flash, αυτή τη φορά από τη Google
H Google σταματά από την Τρίτη την αυτόματη αναπαραγωγή των διαφημίσεων Flash στον Chrome, επιφέροντας ένα ακόμα σοβαρό πλήγμα στο λογισμικό της Adobe το οποίο έχει κατακριθεί για την ασφάλεια, τη σταθερότητα και την ενεργοβόρα λειτουργία του στις φορητές συσκευές.
H Google σταματά από την Τρίτη την αυτόματη αναπαραγωγή των διαφημίσεων Flash στον Chrome, επιφέροντας ένα ακόμα σοβαρό πλήγμα στο λογισμικό της Adobe το οποίο έχει κατακριθεί για την ασφάλεια, τη σταθερότητα και την ενεργοβόρα λειτουργία του στις φορητές συσκευές.
Από 1ης Σεπτεμβρίου κάθε διαφήμιση σε Adobe Flash θα παραμένει παγωμένη στον Chrome μέχρι ο χρήστης να κάνει κλικ πάνω σε αυτή, ή να επιλέξει μέσω των ρυθμίσεων του browser την επαναφορά των ρυθμίσεων στην επιλογή της αυτόματης αναπαραγωγής (auto-play).
Το Ίδρυμα Mozilla έχει απενεργοποιήσει ήδη από τον περασμένο Ιούλιο όλες τις εκδόσεις του πρόσθετου στον browser Firefox που αναλαμβάνει την αναπαραγωγή περιεχομένου σε Flash.
Η διείσδυση άλλων format, όπως της HTML5, έχει καταστήσει δυνατές τέτοιες κινήσεις. H Google, για παράδειγμα, μπορεί να μετατρέπει αυτόματα το Flash που τοποθετείται στις διαφημίσεις AdWords σε HTML5.
Διαβάστε επίσης:
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Μέλος διοίκησης Φενέρ: «Το Παναθηναϊκός – Βαλένθια είναι απόψε, οι καιρικές συνθήκες δεν διαφέρουν, τι θα αλλάξει;»
- Ευρωπαϊκό πρόστιμο 140 εκατ. ευρώ στο Χ για αδιαφάνεια και παραπλάνηση χρηστών – Ενόχληση στην Ουάσιγκτον
- Γαλλία: Πατέρας βίαζε την κόρη του και απέκτησε μαζί της τρία παιδιά
- Γλασκώβη: Ένας νεκρός και τρεις στο νοσοκομείο μετά από ταραχές στους δρόμους της πόλης
- Δήμος χορηγεί επίδομα στέγασης σε γιατρούς που υπηρετούν στο νησί και δεν διαθέτουν κατοικία
- Δώρο Χριστουγέννων: Νωρίτερα φέτος – Υπολογισμός και δικαιούχοι – Τι να κάνετε αν δεν το λάβετε