Αλλο ένα κρίσιμο πλήγμα στο Adobe Flash, αυτή τη φορά από τη Google
H Google σταματά από την Τρίτη την αυτόματη αναπαραγωγή των διαφημίσεων Flash στον Chrome, επιφέροντας ένα ακόμα σοβαρό πλήγμα στο λογισμικό της Adobe το οποίο έχει κατακριθεί για την ασφάλεια, τη σταθερότητα και την ενεργοβόρα λειτουργία του στις φορητές συσκευές.
H Google σταματά από την Τρίτη την αυτόματη αναπαραγωγή των διαφημίσεων Flash στον Chrome, επιφέροντας ένα ακόμα σοβαρό πλήγμα στο λογισμικό της Adobe το οποίο έχει κατακριθεί για την ασφάλεια, τη σταθερότητα και την ενεργοβόρα λειτουργία του στις φορητές συσκευές.
Από 1ης Σεπτεμβρίου κάθε διαφήμιση σε Adobe Flash θα παραμένει παγωμένη στον Chrome μέχρι ο χρήστης να κάνει κλικ πάνω σε αυτή, ή να επιλέξει μέσω των ρυθμίσεων του browser την επαναφορά των ρυθμίσεων στην επιλογή της αυτόματης αναπαραγωγής (auto-play).
Το Ίδρυμα Mozilla έχει απενεργοποιήσει ήδη από τον περασμένο Ιούλιο όλες τις εκδόσεις του πρόσθετου στον browser Firefox που αναλαμβάνει την αναπαραγωγή περιεχομένου σε Flash.
Η διείσδυση άλλων format, όπως της HTML5, έχει καταστήσει δυνατές τέτοιες κινήσεις. H Google, για παράδειγμα, μπορεί να μετατρέπει αυτόματα το Flash που τοποθετείται στις διαφημίσεις AdWords σε HTML5.
Διαβάστε επίσης:
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- «Ήταν ποιητικό» – Έρθα Κιτ, η τραγουδίστρια του «Santa Baby» πέθανε την ημέρα των Χριστουγέννων του 2008
- ΗΠΑ: Η οικογενειακή χριστουγεννιάτικη φωτογραφία του Τζο Μπάιντεν τραβά την προσοχή… για λάθος λόγο
- «Η Γιουβέντους πάει να πάρει τον Φρατέζι από την Ίντερ»
- Αλλάζει το σκηνικό του καιρού – Από τα Χριστούγεννα με βροχές στην «ψυχρή» και χιονισμένη Πρωτοχρονιά
- Σουηδία: Μία νεκρή και δύο τραυματίες μετά από επίθεση σε σπίτι στην Μπόντεν – Σκότωσε τον δράστη η Αστυνομία
- Γαλλία: Το 2025, η επιθυμία των Γάλλων να εγκαταλείψουν τη χώρα έφτασε σε υψηλό όλων των εποχών
