Κατά 3,2%, αυξήθηκαν οι συνολικές παγκόσμιες πωλήσεις της σουηδικής φίρμας τον τελευταίο μήνα του καλοκαιριού με οδηγό τις αγορές της Ευρώπης και των ΗΠΑ, την αυξημένη ζήτηση για το νέο XC90 αλλά και την απήχηση των υπόλοιπων μοντέλων της σειράς XC.

Έτσι, οι συνολικές πωλήσεις της σουηδικής φίρμας ανήλθαν τον Αύγουστο σε 30.195 μονάδες, εκ των οποίων οι 12.867 διατέθηκαν στην ευρωπαϊκή αγορά, όπου η σουηδική φίρμα καταγράφει αύξηση πωλήσεων 6,5% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2014.

Σημαντική είναι η αύξηση και στην αμερικανική αγορά όπου η Volvo διέθεσε 5.870 αυτοκίνητα, μέγεθος ενισχυμένο κατά 18,3% σε σχέση με τον Αύγουστο της περσινής χρονιάς.

Την ιδιαίτερα θετική επίδοση στην αμερικανική αγορά, σχολίασε ο επικεφαλής πωλήσεων και marketing της σουηδικής φίρμας ο οποίος αναφέρει «είμαι ιδιαίτερα ευτυχής για την “ενισχυμένη” γκάμα προϊόντων μας που με οδηγό το νέο XC90 και αυξάνουν τις πωλήσεις μας στην αγορά των ΗΠΑ».

Οριακά μειωμένες είναι οι πωλήσεις της σουηδικής φίρμας στην Κίνα όπου τον Αύγουστο διέθεσε 5.574 αυτοκίνητα έναντι 6.190 τον περσινό Αύγουστο κάτι που ωστόσο αποδίδεται στις πρόσφατες χρηματοοικονομικές εξελίξεις.

Όπως επισημαίνει ο Alain Visser, «η επιτυχημένη παρουσία μας στις βασικές μας αγορές θα οδηγήσει σε συνολικά θετικά αποτελέσματα για την χρονιά».

auto.in.gr