Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Audi e-tron quattro Concept: Πρόγευση από το νέο ηλεκτροκίνητο coupe SUV των Γερμανών

Audi e-tron quattro Concept: Πρόγευση από το νέο ηλεκτροκίνητο coupe SUV των Γερμανών

Η γερμανική φίρμα δίνει τα διαπιστευτήρια του προπομπού του νέου Q6 το οποίο από το 2018 θα αποτελέσει το πρώτο coupe SUV αλλά και το πρώτο ηλεκτροκίνητο μαζικής παραγωγής της Audi.


Η γερμανική φίρμα δίνει μια πρώτη γεύση από το πρωτότυπο μοντέλο που θα παρουσιάσει το Σεπτέμβριο στην Φρανκφούρτη και το οποίο θα αποτελέσει «οδηγό» για το πρώτο coupe SUV αλλά και το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μαζική παραγωγής που θα λανσάρει το 2018 με τα διακριτικά Q6.

Προς το παρόν, η νέα SUV προσθήκη στην γκάμα της φίρμας, φέρει ως πρωτότυπο την ονομασία e-tron quattro, και όπως αποκαλύπτουν τα πρώτα του σκίτσα, επενδύει σχεδιαστικά στο συνδυασμό μιας coupe οροφής και τυπικών crossover χαρακτηριστικών όπως οι μυώδεις γραμμές του αμαξώματος, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, οι μεγάλοι θόλο και τα προστατευτικά πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος που του εξασφαλίζουν την επιβλητική εμφάνιση της περιπετειώδους κομψότητας.

Εκτός από τη διπλή φύση ενός coupe SUV, η σχεδίαση του concept car του εξασφαλίζει αεροδυναμικό συντελεστή 0,25, μέγεθος το οποίο, σύμφωνα με τις συστάσεις της γερμανικής φίρμας, αποτελεί το καλύτερο στην κατηγορία.

Την εικόνα συμπληρώνουν τα φουτουριστικά κεντρικά φωτιστικά σώματα τα οποία σύμφωνα με τις συστάσεις της Audi θα υιοθετήσουν τεχνολογία matrix laser OLED η οποία και αποτελεί το επόμενο βήμα σε σχέση με τα τεχνολογίας matrix LED φώτα που αποτελούν τώρα την αιχμή του δόρατος της Audi σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο τομέα.

Σε επίπεδο μεγέθους το e-tron quattro βρίσκεται «ανάμεσα» στα Q5 και Q7, κάτι απολύτως λογικό για το νέο SUV που ως έκδοση παραγωγής θα «φορέσει» τα διακριτικά Q6.

Κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες του concept φιλοξενείται η μετεξέλιξη της πλατφόρμας MLB ενώ, όπως σημειώνει η Audi η θέση των μπαταριών ιόντων λιθίου μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα κάτω από το θάλαμο επιβατών συμβάλλουν σε ένα χαμηλότερο κέντρο βάρους αλλά και στην πιο ορθολογική κατανομή του.

Όπως έχει ήδη ανακοινώσει η Audi η νέας γενιάς μπαταρίες ιόντων λιθίου οι οποίες εξελίσσονται σε συνεργασία με LG και Samsung αναμένεται να εξασφαλίζουν στην έκδοση παραγωγής ηλεκτρική αυτονομία που θα ξεπερνά τα 500 χλμ.

Σε ό,τι αφορά το μηχανικό σύνολο, αποτελείται από τρία ηλεκτρικά μοτέρ –ένα στον μπροστινό άξονα και δύο στον πίσω- και έχει ως αφετηρία την αντίστοιχη τεχνολογία που εξοπλίζει την έκδοση παραγωγής του επίσης ηλεκτροκίνητου R8 e-tron. Επίσης όπως υποδηλώνουν τα διακριτικά e-quattro, το μηχανικό σύνολο συμπληρώνει η παρουσία του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης της Audi.

Σε ό,τι αφορά τα πρώτα δείγματα του «ευρύχωρου εσωτερικού» όπως το περιγράφει η γερμανική φίρμα, διαθέτει χώρο για την φιλοξενία τεσσάρων επιβατών και μια πληθώρα από οθόνες τεχνολογίας OLED, συμπεριλαμβανομένων δύο για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος.

Στο μπροστινό τμήμα του θαλάμου κυριαρχεί η οδηγοκεντρική σχεδίαση του cockpit και η πλήρης απουσία από φυσικούς διακόπτες οι οποίοι έχουν αντικατασταθεί από τις οθόνες αφής μέσω των οποίων είναι διαχειρίσιμες όλες οι λειτουργίες.

auto.in.gr

Only in

Δημήτρης Ψαθάς: Αίσχη και ντροπές της επταετίας

«Γινόντουσαν τέτοια πράματα;»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2024