Το πρώτο μοντέλο της VW που συνδυάζει την αποδοτική τεχνολογία Bluemotion με κινητήρα βενζίνης, εξασφαλίζοντας χαμηλή κατανάλωση καυσίμου αντίστοιχη με 4,1 λίτρα/100 χλμ. ξεκινά την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά.

Διαθέσιμο σε τρίθυρο ή πεντάθυρο αμάξωμα, με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων ή DSG διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, το Polo ΤSΙ Βluemotion ξεκινά από τα 14.000 ευρώ -συμπεριλαμβανομένης απόσυρσης- για τη βασική τρίθυρη εξοπλιστική έκδοση με μηχανικό κιβώτιο.

Στο επίκεντρο της αποδοτικής έκδοσης βρίσκεται τρικύλινδρος αλουμινένιος κινητήρας χωρητικότητας 1,0 λίτρου με απόδοση 95 ίππων και 160 Nm ροπής διαθέσιμης από τις 1.500 σ.α.λ ο οποίος συνδυάζεται με μια σειρά χαρακτηριστικών όπως η αναβαθμισμένη αεροδυναμική το βελτιωμένο σύστημα μετάδοσης και τα ελαστικά μειωμένης αντίστασης κύλισης προσφέροντας υψηλή αποδοτικότητα.

Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις του, το Polo TSI Βluemotion επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,5 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 191 χλμ./ώρα.

Στην περίπτωση, ωστόσο, της συγκεκριμένης έκδοσης μεγαλύτερη σημασία έχουν τα μεγέθη κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα τα οποία περιορίζονται σε 4,1 λίτρα/100 χλμ. και 94 γρ./χλμ. αντιστοίχως, ανάγοντας το VW Polo ΤSI Bluemotion στα αποδοτικότερα βενζινοκίνητα, της κατηγορίας, παγκοσμίως.

Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι είναι το μοναδικό βενζινοκίνητο αυτοκίνητο στην κατηγορία του με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μικρότερες των 100 γρ./χλμ.

auto.in.gr