Σε μια κίνηση που σίγουρα δεν εκπλήσσει πολλούς με δεδομένο το παράδειγμα της εξάτροχης G 63 AMG 6×6, η γερμανική φίρμα ανακοίνωσε την παραγωγή της G 500 4×4² την οποία είχε παρουσιάσει ως ένα κάτι παραπάνω από σκληροπυρηνικό πρωτότυπο off-road στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2015.

Υπενθυμίζεται ότι η G 500 4×4² Concept, γεννήθηκε με αφορμή την επιτυχία της εξάτροχης G 63 AMG 6×6 με την προοπτική να αποτελέσει μια μικρότερη, αλλά εξίσου ακραία off-road πρόταση.

Η G 500 4×4² διαθέτει προφυλακτήρες δια χειρός AMG, μια σειρά από ανθρακονημάτινα προστατευτικά, ενώ το πάτωμα του αυτοκινήτου προστατεύεται από φύλλα ανοξείδωτου χάλυβα.

Την εικόνα συμπληρώνουν η πλευρική εξάτμιση και οι τροχοί των 22 ιντσών με off-road ελαστικά διαστάσεων 325/55 R 22 τα οποία διαδραματίζουν το δικό τους ρόλο στη συνολική απόσταση από το έδαφος η οποία ανέρχεται σε 45 εκατοστά.

Το προφίλ της συμπληρώνουν εξίσου εντυπωσιακά μεγέθη σε ό,τι αφορά τις γωνίες προσέγγισης και διαφυγής που διαμορφώνονται σε 52 και 54 μοίρες αντίστοιχα ενώ, η θέση των εισαγωγών αέρα αυξάνει στο 1,0 μέτρο τη δυνατότητα «βύθισης» του SUV σε πιο απαιτητικές διαδρομές που περιλαμβάνουν τη διάσχιση υδάτων.

Τις περιπετειώδεις περγαμηνές της G 500 4×4² συμπληρώνουν τα διπλά αμορτισέρ σε κάθε τροχό καθώς και οι παράκεντροι άξονες οι οποίοι, με αυτό τον τρόπο τοποθετούνται ψηλότερα, λειτουργώντας υπέρ των off-road χαρακτηριστικών του θηριώδους SUV.

Αναλυτικά, σε ό,τι αφορά τα διπλά αμορτισέρ σε κάθε τροχό, το ένα λειτουργεί με συμβατικό τρόπο, ενώ το δεύτερο προσφέρει τη δυνατότητα παραμετροποίησης της απόσβεσης μέσω της επιλογής του αντίστοιχου προγράμματος. Τις προδιαγραφές της συμπληρώνει η παρουσία τριών μπλοκέ διαφορικών που επιτρέπουν στην G 500 4×4² «να συνεχίζει εκεί όπου άλλα SUV εγκαταλείπουν».

Στην καρδιά της G 500 4×4² βρίσκεται ο γνωστός twin-turbo V8 των 4,0 λίτρων με απόδοση 422 ίππους και 610 Nm ροπής.

auto.in.gr