Τρίτη 16 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Κατά 28% μειωμένα τα ατυχήματα στα αυτοκίνητα που εξοπλίζονται με το City Safety της Volvo

Κατά 28% μειωμένα τα ατυχήματα στα αυτοκίνητα που εξοπλίζονται με το City Safety της Volvo

Μεγάλη έρευνα που βασίστηκε σε δεδομένα ασφαλιστικών εταιρειών και παρουσιάστηκε στο διεθνές συνέδριο για την ασφάλεια οχημάτων που διοργάνωσε η NHTSA στη Σουηδία, «πιστοποιεί» με πραγματικά στοιχεία τη συμβολή του συστήματος City Safety στον περιορισμό των συγκρούσεων αυτοκινήτων και των επιπτώσεών τους.

Το σύστημα αποφυγής συγκρούσεων και αυτόματης πέδησης της Volvo, City Safety περιορίζει το ενδεχόμενο σύγκρουσης με το προπορευόμενο όχημα κατά 28% σύμφωνα με ανεξάρτητη έρευνα που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του 24ου διεθνούς συνεδρίου για την Αναβαθμισμένη Ασφάλεια Οχημάτων (ESV) και τα αποτελέσματα της οποίας, βασίστηκαν σε δεδομένα ασφαλιστικών εταιρειών.

Αναλυτικότερα, η έρευνα βασίστηκε στις αιτήσεις αποζημίωσης από αυτοκινητικά ατυχήματα που υποβλήθηκαν στις σουηδικές ασφαλιστικές εταιρείες If και Volvia καλύπτοντας 160.000 «οχηματικά έτη», αποτελώντας έτσι, μια ρεαλιστική αποτύπωση της συμβολής του City Safety και της αξίας των συστημάτων αυτόματης πέδησης για την αποφυγή συγκρούσεων σε πραγματικές συνθήκες.

Όπως σημειώνεται, σε αντίθεση με τα δεδομένα που προέρχονται από την αστυνομία ή τις υπηρεσίες άμεσης βοήθειας, τα στοιχεία των ασφαλιστικών εταιρειών καλύπτουν όλα τα ατυχήματα, ανεξάρτητα από το αν υπάρχει ανθρώπινος τραυματισμός, προσφέροντας έτσι μια ολοκληρωμένη εικόνα σε ό,τι αφορά την απόδοση σε πραγματικές συνθήκες του City Safety, το οποίο αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού των μοντέλων της Volvo.

«Η Volvo Cars λανσάρισε την πρώτη τεχνολογία αποφυγής ατυχήματος το 2006. Από το 2008, το City Safety ενσωματώθηκε ως βασικός εξοπλισμός σε όλα τα νέα μοντέλα της Volvo. Από τότε, παρακολουθούμε την απόδοση των συστημάτων αποφυγής σύγκρουσης των αυτοκινήτων της Volvo σε όλη τη Σουηδία, όπου το μερίδιο αγοράς μας είναι 20%. Το ότι το ένα πέμπτο των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους σουηδικούς δρόμους είναι Volvo, μας προσφέρει ένα ιδιαίτερα ισχυρό στατιστικό δείγμα για την εξαγωγή συμπερασμάτων», σημειώνει η Magdalena Lindman, εξειδικευμένη μηχανικός στο Τμήμα Ανάλυσης Δεδομένων για την Ασφαλή Κυκλοφορία, της Volvo.

Συγκεκριμένα σε ό,τι αφορά τα ευρήματα της έρευνας, οι αριθμοί δείχνουν ότι αυτοκίνητα που είναι εξοπλισμένα με την πρώτη και δεύτερη γενιά του City Safety (δηλαδή με σύστημα αυτόματης πέδησης με φάσμα λειτουργίας 30 ή 50 χλμ./ώρα αντίστοιχα) ενεπλάκησαν σε 28% λιγότερα ατυχήματα και κατ’ αντιστοιχία, σε λιγότερες ασφαλιστικές αιτήσεις αποζημίωσης.

Επίσης, εκτός από τον περιορισμό των ατυχημάτων αυτών καθαυτών, αν τελικώς δεν αποφευχθεί η σύγκρουση μεταξύ δύο οχημάτων, η παρουσία του City Safety συμβάλλει και στην μείωση της συχνότητας τραυματισμών του αυχένα που σχετίζονται, μεταξύ άλλων, με την απότομη επιβράδυνση-επιτάχυνση (φαινόμενο «whiplash») η οποία παρατηρείται συχνά σε ατυχήματα με χαμηλή ταχύτητα.

Παράλληλα, ένα δευτερεύον όφελος για τους οδηγούς των Volvo με αντίστοιχο σύστημα είναι και η μείωση στη ζημιά που υφίστανται τα αυτοκίνητά τους από το ατύχημα και, επομένως, στο κόστος επισκευής τους.

Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από τα παραπάνω σημαντικά οφέλη το City Safety παρέχει άμεσα οικονομικά οφέλη στους ιδιοκτήτες Volvo καθώς σε ορισμένες αγορές οι ασφαλιστικές εταιρείες προσφέρουν εκπτώσεις 20-25% στα ασφάλιστρα σε όσα αυτοκίνητα διαθέτουν την τεχνολογία, αναγνωρίζοντας τη συμβολή της στην μείωση των ατυχημάτων.

Ένα ακόμα στοιχείο που θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι αποτελεί ενδεικτικό της σημασίας του και της βελτίωσης που προσφέρουν είναι η ολοένα και μεγαλύτερη απήχησή τους στους οδηγούς που αναμφίβολα γνωρίζουν ότι το ενδεχόμενο μιας σύγκρουσης σε αστικές συνθήκες κυκλοφορίας είναι αυξημένο.

Υπενθυμίζεται ότι η πρώτη γενιά του City Safety λειτουργούσε σε ταχύτητες μέχρι και 30 χλμ./ώρα, ενώ η δεύτερη που παρουσιάστηκε το 2013 αύξησε το φάσμα λειτουργίας της τεχνολογίας στα 50 χλμ./ώρα. Πλέον, με την άφιξη του νέου XC90 το οποίο ενσωματώνει την νεότερη γενιά του συστήματος αυτόματης πέδησης της Volvo, το φάσμα λειτουργίας είναι απεριόριστο, ανεξάρτητα από την ταχύτητα κίνησης.

Εξάλλου, όπως έχει ανακοινώσει η σουηδική φίρμα, το City Safety και η συνεχής βελτίωσή του αποτελεί «κλειδί» για την επίτευξη του στόχου της Volvo: «να μην υπάρχει απώλεια ζωής ή σοβαρός τραυματισμός σε ένα νέο Volvo μέχρι το 2020», ενώ ο απώτερος σκοπός των Σουηδών είναι να δημιουργήσουν οχήματα που θα είναι αδύνατον να συγκρουστούν.

auto.in.gr

Sports in

8 Ιουλίου-15 Απριλίου: τόσο διάστημα περίμενε ο Σλούκας…

Η μετακίνηση του Κώστα Σλούκα στον Παναθηναϊκό και η ανακοίνωση στις 8 Ιουλίου ήταν μια στιγμή που έφερε δονήσεις στο ελληνικό και ευρωπαϊκό μπάσκετ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 16 Απριλίου 2024