Αudi TTQ 2017: Στο χορό των coupe SUV
To νέο coupe SUV λογικής μοντέλο της Audi αναμένεται το 2017 αποτελώντας μια πιο σπορ εναλλακτική στο Q3, αξιοποιώντας ένα υβριδικό σύνολο που θα του εξασφαλίζει κατά περίπτωση αποδοτικότητα, ισχύ και τετρακίνηση.
Spotlight
- Ξεκίνησαν οι αποχές των μαθητών εξαιτίας των συγχωνεύσεων τμημάτων στα σχολεία
- Ξανανοίγει για χάρη της Microsoft το εργοστάσιο του χειρότερου πυρηνικού ατυχήματος στην αμερικανική ιστορία
- Εγκλωβισμένοι στα πατρικά τους οι νέοι – «Θηλιά» το υψηλό κόστος ζωής και τα υψηλά ενοίκια
- Στη Βουλή η αποκάλυψη του in για τους ελαιοπαραγωγούς – Η ερώτηση Χαρίτση και η απάντηση Τσιάρα
Η Audi έχει επιβεβαιώσει και επισήμως από το Νοέμβριο του 2014 ότι η γκάμα του ΤΤ θα συμπεριλάβει και νέες εκδόσεις αμαξώματος, εκτός της roadster- coupe λογικής, με την μορφή ενός crossover.
Ήδη μάλιστα έχει δώσει ένα απτό δείγμα γραφής των προθέσεών της με την παρουσίαση ενός αντίστοιχου concept car με την ονομασία TT offroad concept στην έκθεση του Πεκίνου το 2014.
Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες η έκδοση παραγωγής του μοντέλου η οποία αναμένεται το 2017 δεν αναμένεται να πάρει μεγάλες σχεδιαστικές αποστάσεις από το «κινεζικό» concept car.
Έτσι, το ΤΤQ το οποίο θα έχει ανάλογο μέγεθος με το Q3 αλλά θα αποτελέσει μια πιο σπορ εναλλακτική του, θα συνδυάσει τις coupe δυναμικές καταβολές της γκάμας του ΤΤ υιοθετώντας με μια αντίστοιχης λογικής οροφή με SUV στοιχεία όπως η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, οι διογκωμένοι θόλοι και οι off-road λεπτομέρειες που θα δίνουν το στίγμα ενός περιπετειώδους τετράτροχου.
Κάτω από την coupe SUV σχεδίασή του αναμένεται να βρεθεί η ίδια αρχιτεκτονική όπου βασίζονται τα TT Coupe και Roadster, με τη διαφορά ότι οι μηχανικοί της Audi αναζητούν ένα διαφορετικό υβρίδιο προκειμένου να εξασφαλίσουν στο ΤΤQ τετρακίνηση.
Έτσι, σύμφωνα με πληροφορίες το νέο crossover θα αξιοποιήσει ένα συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης ο οποίος θα αναλαμβάνει την κίνηση των μπροστινών τροχών με δύο ηλεκτροκινητήρες –ένα τοποθετημένο στο κιβώτιο και ένα στον πίσω άξονα, κινώντας τους αντίστοιχους τροχούς.
Η παραπάνω διάταξη θα δίνει τη δυνατότητα διαφορετικών προγραμμάτων λειτουργίας και οδήγησης, εξασφαλίζοντας στο αυτοκίνητο, κατά περίπτωση οικονομία, ισχύ και τετρακίνηση αναλόγως με τις συνθήκες και τις απαιτήσεις του οδηγού.
AUTOMEDIA
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις