Πραγματικότητα θα αποτελέσει μέσα στους επόμενους μήνες η δεύτερη κατά σειρά γενιά της BMW X1, καθώς με αφετηρία τη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον προσεχή Σεπτέμβριο και σχεδόν δύο μήνες πριν το τέλος του 2015 το βαυαρικό crossover θα προσφέρεται στη ευρωπαϊκή αγορά.

Η νέα X1 πρόκειται να ακολουθήσει τις σύγχρονες επιταγές της BMW, θυμίζοντας περισσότερο την πρόσφατα ανανεωμένη Σειρά 1 και λιγότερο τα μεγαλύτερων διαστάσεων SUV που διαθέτει αυτή τη στιγμή στην γκάμα της η γερμανική φίρμα.

Βέβαια οι ομοιότητες της νέας X1 με τις μικρομεσαίων διαστάσεων προτάσεις της BΜW θα είναι κάτι παραπάνω από σχεδιαστικές, καθώς το συμπαγών διαστάσεων crossover πρόκειται να βασιστεί στο δάπεδο που φιλοξενεί σήμερα τη Σειρά 2 Active Tourer και έχει γίνει γνωστό με την κωδική ονομασία UKL1.

Αυτό επί της ουσίας σημαίνει ότι στις εκδόσεις χαμηλού κυβισμού και ισχύος η κίνηση θα μεταφέρεται στους μπροστινούς τροχούς και όχι στους πίσω, όπως συμβαίνει στη σημερινή γενιά του αυτοκινήτου.

Πέρα από την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και η παρουσία των τρικύλινδρων βενζίνης και diesel χωρητικότητας 1,5 λίτρων, που για πρώτη φορά τοποθετήθηκαν στη νέα γενιά του MINI Hatchback και πρόσφατα ενσωματώθηκαν στις προδιαγραφές της ανανεωμένης Σειράς 1.

Δίλιτροι, αποκλειστικά υπερτροφοδοτούμενα σύνολα θα εφοδιάζουν ισχυρότερες-τετρακίνητες εκδόσεις, συνθέτοντας μια γκάμα εκδόσεων ικανή να ανταποκριθεί σε κάθε απαίτηση.

Η νέα BMW X1 θα αποτελέσει το πιο προσιτό crossover της BMW, τουλάχιστον μέχρι την ημέρα που η Σειρά 1 θα αυξήσει την απόσταση που τη χωρίζει από το έδαφος και θα αποκτήσει τα απαραίτητα πλαστικά προστατευτικά αμαξώματος, σε μια έκδοση ευθέως ανταγωνιστική του ιδιαίτερα επιτυχημένου Volvo V40 Cross Country.

AUTOMEDIA