Σάββατο 20 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Το Google Self-Driving Car και τα 11 τροχαία ατυχήματα

Το Google Self-Driving Car και τα 11 τροχαία ατυχήματα

Περισσότερα από είκοσι αυτόνομα οχήματα της Google κυκλοφορούν επί 6 χρόνια σε αμερικανικούς δρόμους και έχουν διανύσει περισσότερα από 2,7 εκατομμύρια χιλιόμετρα. Αν και ενεπλάκησαν σε 11 ατυχήματα που προκάλεσαν μικρές ζημιές και ποτέ ανθρώπινη βλάβη, ούτε μια φορά δεν προκάλεσαν το ατύχημα, διευκρινίζει ο επικεφαλής του πρότζεκτ Google Self-Driving Car.

Περισσότερα από είκοσι αυτόνομα οχήματα της Google κυκλοφορούν επί 6 χρόνια σε αμερικανικούς δρόμους και έχουν διανύσει περισσότερα από 2,7 εκατομμύρια χιλιόμετρα. Αν και ενεπλάκησαν σε 11 ατυχήματα που προκάλεσαν μικρές ζημιές και ποτέ ανθρώπινη βλάβη, ούτε μια φορά δεν προκάλεσαν το ατύχημα, διευκρινίζει ο επικεφαλής του πρότζεκτ Google Self-Driving Car.

Επτά φορές τα αυτόνομα οχήματα χτυπήθηκαν στο πίσω μέρος, κυρίως σταματημένα μπροστά στον κόκκινο φωτεινό σηματοδότη. Άλλοτε, το αυτόνομο όχημα της Google χτυπήθηκε στο πλάι και μια φορά από ένα αυτοκίνητο ο οδηγός του οποίου παραβίασε το σήμα STOP.

Από την καταγραφή της οδηγικής συμπεριφοράς των άλλων, η ομάδα της Google αντλεί «πολύτιμες» όπως τις χαρακτηρίζει πληροφορίες, στις οποίες αναγνωρίζει ένα μοτίβο, όπως η μη επιτρεπτή αλλαγή λωρίδας, ή η παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη.

Οι οδηγοί του αυτοκινήτου της Google (είτε έχουν τον έλεγχο του οχήματος, είτε τον έχουν παραχωρήσει στα προηγμένα συστήματα του αυτοκινήτου) είδαν πολλούς οδηγούς να αλλάζουν απροσδιόριστα λωρίδα, να διαβάζουν βιβλίο, ακόμα και να… παίζουν τρομπέτα, γράφει ο Chris Urmson. To αυτοκίνητο που οδηγεί μόνο του αποδεικνύεται πιο ασφαλές, από αυτή την σκοπιά, σημειώνει ο επικεφαλής της ομάδας, αφού το όχημα αυτό «βλέπει» σε ακτίνα 360 μοιρών και τα συστήματά αναλαμβάνουν να προσέχουν προς όλες τις κατευθύνσεις κάθε στιγμή. Οι νεότεροι αισθητήρες που αξιοποιήθηκαν στο Google self driving car μπορούν να διακρίνουν τα άλλα κινούμενα οχήματα, ποδηλάτες και πεζούς σε απόσταση δύο γηπέδων ποδοσφαίρου, σημειώνει.

Ο Urmson αναφέρεται στις διασταυρώσεις ως ένα σημείο ιδιαίτερα επικίνδυνο, σε συνδυασμό με την παραβίαση του κόκκινου -έτσι αποφασίστηκε να μην εκκινεί το αυτοκίνητο της Google αμέσως μετά την πράσινη ένδειξη στα φανάρια, για να μειώσει την πιθανότητα ατυχήματος από ένα όχημα που θα παραβιάσει το κόκκινο στην διασταύρωση.

Στο σχετικό δημοσίευμα, αναφέρονται ενδεικτικά ιδιαίτερες περιστάσεις που το αυτοκίνητο της Google συμπεριφέρθηκε έτσι ώστε να αποφύγει ένα ατύχημα, προβλέποντας την άστατη συμπεριφορά άλλων οδηγών.

Μέσα από τα μάτια του Google self-driving car: Ο ποδηλάτης (γαλάζιο κουτί) διασχίζει με καθυστέρηση την διασταύρωση, μόλις που αποφεύγει ένα αυτοκίνητο που ξεκινά κάθετα (μωβ κουτί), και το Google car αποφασίζει να καθυστερήσει να περάσει μέχρις ότου ο ποδηλάτης βρεθεί με ασφάλεια στον δρόμο του.

Για παράδειγμα, το Google self-driving car καθυστέρησε να ξεκινήσει στο φανάρι, αφού προέβλεψε ότι ένας διερχόμενος ποδηλάτης θα βρισκόταν στην πορεία του καθώς προσπαθούσε να προλάβει να περάσει την διασταύρωση και να αποφύγει ένα όχημα που ερχόταν καταπάνω του.

Ο Urmson συμπεραίνει από την καταγραφή της οδηγικής συμπεριφοράς στους δρόμους γιατί η καθημερινή οδήγηση είναι ανεπιθύμητη για πολλούς και καθιστά πρόκληση για την ομάδα να αντιμετωπίσει οτιδήποτε επικίνδυνο. «Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά για να εξελίξουμε το αυτόνομο όχημα που θα μπορούσε να αναλάβει αυτό το βάρος για μας», καταλήγει.

Δείτε επίσης:

Στο βίντεο θα δείτε το πιλοτικό μοντέλο να ενσωματώνεται σε διερχόμενο τρενάκι με τους ομοίους του -για να μπορέσει ο οδ…

Posted by tech.in.gr on Δευτέρα, 11 Μαΐου 2015

Χωρίς χέρια στο τιμόνι του Freightliner Inspiration Truck από την Daimler Trucks Το αυτόνομο αυτό φορτηγό έχει ήδη δοκι…

Posted by tech.in.gr on Δευτέρα, 11 Μαΐου 2015

In.gr Τεχνολογία

Sports in

Η αποστολή του Ολυμπιακού: Εκτός οι Φορτούνης, Κάρμο και Ροντινέι με ΠΑΟΚ

Οι επιλογές του Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ για το ντέρμπι του Ολυμπιακού με τον ΠΑΟΚ στο «Γ. Καραϊσκάκης», για την 6η αγωνιστική των πλέι οφ της Super League.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 20 Απριλίου 2024