Porsche Panamera S E-Hybrid 2017: Σε γκρο πλαν
Η plug-in υβριδική έκδοση της νέας γενιάς της Panamera δίνει το στίγμα της στο φωτογραφικό φακό, προσφέροντας μια ακριβέστερη εικόνα για την νέα γενιά του τετράθυρου coupe.
- Μετά τον Μπάιντεν και ο Κλίντον «καίει» τη Χάρις στο «παρά 5» των εκλογών
- Αυτό είναι το πρόσωπο ενός «βαμπίρ» 400 ετών από την Πολωνία
- Τα κρεβάτια-φέρετρα: Γιατί οι δυτικοευρωπαίοι τρύπωναν σε ξύλινα κουτιά τις νύχτες
- Μυστήριο στην υπόθεση της 75χρονης αγνοούμενης Σανίκο Τσαούσι - Όλα τα σενάρια ανοιχτά
Η νέα γενιά της Porsche Panamera έχει δώσει αρκετές φορές το στίγμα της ως δοκιμαστικό πρωτότυπο, ωστόσο αυτή τη φορά πρόκειται για την plug-in υβριδική έκδοσή της, την οποία προδίδει η θύρα φόρτισης στο αριστερό φτερό.
Ανεξαρτήτως έκδοσης, η Panamera θα μοιράζεται κοινά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά σε όλο το φάσμα εκδόσεων της και το στοίχημα της Porsche αυτή τη φορά είναι ένα πιο ελκυστικό και δυναμικό σύνολο το οποίο θα προσελκύσει ακόμα περισσότερους «πιστούς».
Στο ίδιο σκεπτικό η νέα Panamera αναμένεται να εκσυγχρονίσει ριζικά και το εσωτερικό της, προσφέροντας πολυάριθμα gadget, διαχειρίσιμα μέσω μιας μεγάλης κεντρικής οθόνης αφής η οποία σε συνδυασμό με ένα κεντρικό επιλογέα θα αντικαταστήσει την πληθώρα διακοπτών της μέχρι σήμερα γνωστής εκδοχής της.
Την εικόνα αναμένεται να συμπληρώσει η παρουσία ενός head-up display συντείνοντας στην εντύπωση της συνολικής τεχνολογικής αναβάθμισης του μοντέλου που, επιπλέον, αναμένεται να προσφέρει περισσότερη άνεση και ευρυχωρία από ποτέ.
Αυτό θα επιτευχθεί χάρη και στο μεγαλύτερο μεταξόνιο αλλά και σε μια πιο έξυπνη διάταξη χάρη στις εξασφαλίσεις και της νέας αρχιτεκτονικής MSB την οποία θα αξιοποιήσει και παράλληλα θα συμβάλλει και στην μείωση του συνολικού βάρους ανεξαρτήτως έκδοσης με την εκτεταμένη χρήση ελαφρών υλικών όπως το αλουμίνιο και το μαγνήσιο.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, η νέα γενιά της Panamera αναμένεται να προσφέρει την ίδια ποικιλία εκδόσεων με δεδομένες αλλαγές που θα εστιάζουν στην αύξηση της ισχύος και την ενίσχυση της αποδοτικότητας σε όλη την γκάμα.
Σε ό,τι αφορά ειδικά την plug-in υβριδική εκδοχή της, αναμένεται να αξιοποιηθεί μια αναβαθμισμένη εκδοχή του υπάρχοντος συνόλου το οποίο συνδυάζοντας έναν V6 3,0 λίτρων 333 ίππων με ηλεκτρικό μοτέρ 95 ίππων και μπαταρίες ιόντων λιθίου, εξασφαλίζοντας συνδυαστική ισχύ 416 ίππων και μέση κατανάλωση καυσίμου 3,1 λίτρων/100 χλμ.
Αναλυτικότερα, εκτός από τις επιμέρους βελτιώσεις που να στοχεύουν σε αύξηση ισχύος και περιορισμό της κατανάλωσης η νέα γενιά της plug-in υβριδικής Panamera αναμένεται να διαθέτει πιο compact και βελτιωμένης τεχνολογίας μπαταρίες οι οποίες θα της εξασφαλίζουν περισσότερη ηλεκτρική αυτονομία, η οποία στην σημερινή της εκδοχή ανέρχεται σε 35 χλμ. μειώνοντας ταυτόχρονα το συνολικό βάρος της έκδοσης που σήμερα ανέρχεται σε δύο τόνους.
AUTOMEDIA
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις