Στροφή στην στρατηγική μάρκετινγκ αναγκάζεται να κάνει η εταιρεία νεανικής ένδυσης Abercrombie & Fitch, η οποία είναι διάσημη πρωτίστως για ένα πράγμα: Τους νεαρούς κράχτες χωρίς μπλούζες στα καταστήματά της.

Με φόντο την επίμονη κάμψη στις πωλήσεις της, καθώς η αγοραστική συμπεριφορά του καταλανωτικού κοινού της έχει αλλάξει, η εταιρεία αποφάσισε να έρθει σε ρήξη με το «σεξουαλικό μάρκετινγκ» και αναζητεί μία νέα, πιο ήπια, εικόνα.

Όπως ανακοίνωσε ο όμιλος, πλέον οι υπάλληλοι στα καταστήματά της δεν θα προσλαμβάνονται «βάσει του σωματότυπού τους ή της εμφάνισής τους». Επιπλέον, ο κώδικας (μη) ένδυσης θα είναι πολύ πιο χαλαρός και οι «αντιπρόσωποι» (όπως θα λέγονται πλέον, αντί για «μοντέλα») θα ντύνονται λιγότερο ομοιόμορφα.

Ο τζίρος των καταστημάτων της αλυσίδας με από ένα χρόνο λειτουργίας είχε σταθερά καθοδική πορεία τα τελευταία τρία χρόνια. Ανάλογα κινούνται όλα τα βασικά οικονομικά μεγέθη του ομίλου.

Αναλυτές της αγοράς αποδίδουν την κάμψη στην αλλαγή της αγοραστικής συμπεριφοράς των μικρών ηλικιών, που στρέφονται πλέον σε πιο προσωπικό στυλ -η εικόνα της Abercrombie ήταν ελιτίστικη μεν αλλά σχετικά ομοιόμορφη.

Οι κράχτες με τους κοιλιακούς (που συνόδευε η ανάλογης αισθητικής διακόσμηση μέσα και έξω από κάθε κατάστημα) ήταν «κληρονομιά» του Μάικ Τζέφρις, που πρόσφατα αποχώρησε από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου. Τα νέα πρόσωπα στην ηγεσία του ομίλου, στον οποίο περιλαμβάνεται και η Hollister, είναι ο Χρήστος Αγγελίδης και ο Φραν Χόροβιτς.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ