Παρά την ομοιότητα με την οικεία, πλέον, ΧΕ, πρόκειται για το νέο μεσαίο sedan των Βρετανών, XF, το οποίο αποτελεί το επόμενο μεγάλο στοίχημα τους, αφού λανσάρουν και το πρώτο τους SUV, το F-Pace.

Αυτό σημαίνει ότι η νέα γενιά του μεσαίου sedan δεν αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της πριν το τέλος του 2016 και με δεδομένη ότι η τελευταία προσθήκη στην γκάμα της ΧF, με την μορφή της Sportbrake έκδοσης, λανσαρίστηκε το 2013.

Όπως και να έχει με το χρονικό πλαίσιο άφιξης της νέας γενιάς της δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η νέα XF θα υπακούσει στις σχεδιαστικές επιταγές της καινούριας ΧΕ, προσφέροντας ένα σύγχρονο αισθητικό μείγμα δυναμισμού και πολυτέλειας.

Επίσης, σε αντίθεση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της, η νέα XF αναμένεται να εγκαταλείψει, ως ένα βαθμό, τις τυπικές γραμμές ενός παραδοσιακού sedan, επιλέγοντας μια σχεδίαση που παραπέμπει περισσότερο σε liftback με μια λιγότερο τετραγωνισμένη γραμμή οροφής και μια αντίστοιχη θύρα πορτ μπαγκάζ προς όφελος περισσότερης πρακτικότητας.

Κάτω από τις επιφάνειες αναμένεται να βρεθεί μια νέα πλατφόρμα η οποία θα αποτελεί μετεξέλιξη αρχιτεκτονικής που χρησιμοποιεί η Land Rover και η οποία εκτός από την XF, θα φιλοξενήσει αργότερα τις νέες γενιές τόσο της XJ όσο και της ΧΚ.

Τις προδιαγραφές της νέας γενιάς ΧF θα συμπληρώσουν οι αποδοτικοί κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου νέας γενιάς της Jaguar, οι οποίοι συστήθηκαν με την ΧΕ και οι οποίοι αναμένεται να εμπλουτιστούν περαιτέρω με το χρόνο, αποκτώντας περισσότερες εκδοχές από τα ήδη γνωστά τετρακύλινδρα δίλιτρα σύνολα που συναντάμε στην «μικρή» τετράθυρη Jaguar.

Το παρών αναμένεται να δώσει και το εννέα σχέσεων αυτόματο κιβώτιο της ZF το οποίο εξοπλίζει ήδη το Range Rover Evoque.

AUTOMEDIA