Τι αλλάζει στις εξετάσεις του Λυκείου από τη φετινή χρονιά
Από το τρέχον σχολικό έτος, η βαθμολογία των προαγωγικών εξετάσεων του Λυκείου δεν θα συνυπολογίζεται για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ανακοίνωσε και επίσημα το υπουργείο Παιδείας. Επανέρχεται η βάση του 9,5, αναστέλλεται το μέτρο της Τράπεζας Θεμάτων. Παγώνει επίσης η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
Spotlight
-
Είναι 110 ετών και ζει μόνος του - Αυτό είναι το μυστικό του
-
Δεκτή η προσφυγή γονέα θύματος στα Τέμπη κατά εισαγγελικής απόφασης - Παραπέμπεται στον Άρειο Πάγο
-
Γιατί μπορεί να γίνει επικίνδυνο το «αθώο» τρίψιμο στα μάτια
-
Πόσες ζωές έχουν σωθεί χάρη στα εμβόλια; Τουλάχιστον 15 φορές ο πληθυσμός της Ελλάδας
Από το τρέχον σχολικό έτος, η βαθμολογία των προαγωγικών εξετάσεων του Λυκείου δεν θα συνυπολογίζεται για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ανακοίνωσε και επίσημα το υπουργείο Παιδείας.
Ακόμα, επανέρχεται ως βαθμός προαγωγής ο γενικός μέσος όρος 9,5 και αναστέλλεται το μέτρο της Τράπεζας Θεμάτων.
Παγώνει επίσης η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
Το υπουργείο ανακοίνωσε ότι «προτίθεται να προτείνει» τα παραπάνω μέτρα στον πρωθυπουργό προκειμένου να τα περιλάβει στις προγραμματικές δηλώσεις του.
«Μέχρι ολόκληρο το σύστημα εισαγωγής να μελετηθεί με νηφαλιότητα και σε βάθος, η βαθμολογία των προαγωγικών εξετάσεων του Λυκείου δεν θα συνυπολογίζεται στην εισαγωγή των μαθητών και μαθητριών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Το αιτούμενο σύστημα εισαγωγής θα προκύψει μετά από ευρύ και οργανωμένο διάλογο και τη συνδρομή όλων των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία και των φορέων τους» αναφέρει το υπουργείο στην ανακοίνωσή του
Τα θέματα των προαγωγικών εξετάσεων της Α και της Β Λυκείου θα επιλέγονται αποκλειστικά από την διδαχθείσα ύλη, ενώ οι καθηγητές θα μπορούν να χρησιμοποιούν την Τράπεζα Θεμάτων συμβουλευτικά.
Ως προς την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, το υπουργείο επισημαίνει ότι η αποτίμηση του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού έργου είναι απαραίτητη και οφείλει να διεξάγεται με δημοκρατικό και συλλογικό τρόπο.
Δεδομένου όμως ότι «οι τρέχουσες διαδικασίες «αξιολόγησης» δεν υπηρετούν τον εν λόγω σκοπό, αυτές αναστέλλονται προκειμένου να μελετηθούν σε βάθος όλοι οι συναφείς παράγοντες».
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις