Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Το Podemos στον κόσμο της μόδας

Το Podemos στον κόσμο της μόδας

Μπλουζάκια, στυλό, τσάντες για ψώνια με το λογότυπο του Podemos. Επειτα από μία εντυπωσιακά δυνατή εμφάνιση στις ευρωεκλογές του περσινού Μαΐου και εν όψει των ισπανικών βουλευτικών εκλογών, οι οποίες θα διεξαχθούν περί τα τέλη του 2015, το Podemos χτίζει το εμπορικό του σήμα.

Μπλουζάκια, στυλό, τσάντες για ψώνια με το λογότυπο του Podemos. Επειτα από μία εντυπωσιακά δυνατή εμφάνιση στις ευρωεκλογές του περσινού Μαΐου και εν όψει των ισπανικών βουλευτικών εκλογών οι οποίες θα διεξαχθούν περί τα τέλη του 2015, το Podemos χτίζει το εμπορικό του σήμα.

Το πρώτο βήμα ήταν η επιλογή του χρώματος, η οποία δεν ήταν και τόσο εύκολη δεδομένου ότι όλοι σχεδόν οι χρωματικοί συνδυασμοί έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί σε κάποιο λογότυπο. «Τα μοναδικά ‘διαθέσιμα’ χρώματα είναι το κίτρινο και το μοβ» υποστηρίζει στην El Pais η 29χρονη Σάρα Μπιανθόβας, υπεύθυνη για το μάρκετινγκ του Podemos.

Για την υλοποίηση της ιδέας, η ομάδα του Podemos παρακολούθησε στενά άλλες επιτυχημένες προεκλογικές εκστρατείες, όπως του Μπαράκ Ομπάμα, αποκαλύπτει η Μπιανθόβας. Κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας του 2008, ο αμερικανός πρόεδρος είχε πουλήσει έως και τέσσερις φορές περισσότερα τέτοιου είδους προϊόντα συγκριτικά με τους αντιπάλους του, επισημαίνει.

Μέχρι στιγμής, οι πωλήσεις των προϊόντων το Podemos αποτελούν το 6,9% των πηγών χρηματοδότησης του κόμματος, που σημαίνει ότι μπλούζες, τσάντες και λοιπά έχουν φέρει στα ταμεία περί τα 73.000 ευρώ.

Σύμφωνα με πρόσφατη δημοσκόπηση της του Κέντρου Κοινωνιολογικής Ερευνας (Center for Sociology Research), η πλειονότητα των Ισπανών θεωρεί πως τα μεγαλύτερα προβλήματα της χώρας είναι η ανεργία, η διαφθορά, η οικονομία και τα πολιτικά κόμματα. Γεγονός που εξηγεί σε μεγάλο βαθμό την κρίση χρηματοδότησης που διέπει τα κόμματα.

Το Podemos είναι ένας νέος πολιτικός σχηματισμός που κινείται στο χώρο της Αριστεράς, ο οποίος εμφανίστηκε στη χώρα πριν από τις Ευρωεκλογές του Μαΐου 2014, εκλέγοντας 5 ευρωβουλευτές.

Εξελίχθηκε σε κόμμα και διεκδικεί ακόμα και την πρώτη θέση στις βουλευτικές εκλογές που θα γίνουν στην Ισπανία, το Δεκέμβριο του 2015.

Επικεφαλής του είναι ο 35χρονος καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης, Πάμπλο Ιγκλέσιας.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Sports in

Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός: «Μάχη» τίτλου στο Ρέντη

Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ του Ολυμπιακού θα υποδεχθεί το Σάββατο (27/4, 19:30) την αντίστοιχη του Παναθηναϊκού στον 5ο τελικό της Α1, που θα κρίνει τον φετινό τίτλο.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024