Στην ανάκληση Micra (Κ13), Almera (N16), Almera Tino (V10), Terrano ΙΙ (R20), Patrol (Y61), X-Trail (T30) και Pick-up (D22) προχωρά η NIK.I.ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε επίσημη αντιπρόσωπος της Νissan στην Ελλάδα σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας.

Στην περίπτωση του Nissan Micra πρόκειται για συνολικά 698 οχήματα με ημερομηνίες παραγωγής από 27/5/2010 έως 31/7/2012, στα οποία υπάρχει ενδεχόμενο αστοχίας στον αερόσακο του οδηγού.

Συγκεκριμένα σε περίπτωση ενεργοποίησης του αερόσακου μπορεί, λόγω μη σωστής συναρμολόγησης του αναφλεκτήρα του αερόσακου, να δημιουργηθεί μεγαλύτερη από την επιτρεπόμενη πίεση στο εσωτερικό του αναφλεκτήρα με αποτέλεσμα αυτός να ραγίσει ή να σπάσει.

Σε ό,τι αφορά την ανάκληση των υπολοίπων Nissan -Almera (N16), Almera Tino (V10), Terrano ΙΙ (R20), Patrol (Y61), X-Trail (T30) και Pick-up (D22)- πρόκειται για επιπλέον 5.988 οχήματα τα οποία ανακαλούνται ως επέκταση παλαιότερων αντίστοιχων ενεργειών που κοινοποιήθηκαν στις 12/04/2013 και 1/7/2014.

Οι περίοδοι παραγωγής των προς ανάκληση αυτοκινήτων αναπροσαρμόζονται ως ακολούθως:

  • Almera (N16): παραγωγή από 22/5/2001 έως 31/12/2003
  • Almera Tino (V10): παραγωγή από 22/8/2001 έως 31/12/2003
  • Terrano II (R20): παραγωγή από 6/1/2003 έως 28/2/2004
  • Patrol (Y61): παραγωγή από 19/2/2001 έως 25/12/2003
  • X-Trail (T30): παραγωγή από 2/7/2001 έως 25/12/2003
  • Pick-up (D22): παραγωγή από 24/4/2001 έως 25/12/2003

Υπενθυμίζεται ότι τα παραπάνω οχήματα ανακαλούνται στο πλαίσιο παγκόσμιας ανάκλησης που σχετίζεται με ενδεχόμενη αστοχία υλικού στους αερόσακους του προμηθευτή Takata.

Συγκεκριμένα όπως αναφέρει η Nissan σε κάποια από τα παραπάνω οχήματα υπάρχει περίπτωση οι αναφλεκτήρες του αερόσακου συνοδηγού να μην συμβαδίζουν με τις εργοστασιακές προδιαγραφές.

Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να δημιουργηθεί υψηλότερη του προβλεπόμενου πίεση στο εσωτερικό του αερόσακου κατά την εκτόνωση του με πιθανό αποτέλεσμα την αποκόλληση της βάσης στήριξής του.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με τα συγκεκριμένα θέματα.

Οι ιδιοκτήτες των προς ανάκληση οχημάτων θα ειδοποιηθούν σχετικά με συστημένες επιστολές από την εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε, προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο του δικτύου Nissan, ώστε να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι και, εφόσον χρειαστεί, διορθωτικές ενέργειες, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. στους αριθμούς 210 3489313 και 210 3489438.

auto.in.gr