Την μορφή του μεγαλύτερου SUV της, στη νέα γενιά του, θα έχει το πρώτο πετρελαιοκίνητο plug-in του γερμανικού ομίλου σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες.

To Q7 θα είναι διαθέσιμο από το 2015 σε Ευρώπη και ΗΠΑ και, φυσικά, εκτός από το πρώτο plug-in diesel υβριδικό σύνολο του γερμανικού ομίλου θα διαθέτει στην γκάμα του όλες τις συνήθεις επιλογές βενζίνης και πετρελαίου που περιμένει κανείς από ένα premium SUV.

Ωστόσο, αν και η plug-in diesel υβριδική έκδοση του Q7 θα αποτελέσει πρωτιά για την Audi και για τον όμιλο δεν είναι η πρώτη αντίστοιχη έκδοση που γνωρίζει η Ευρώπη, καθώς η Volvo έχει παρουσιάσει και λανσάρει, ήδη από πέρυσι μια αντίστοιχη έκδοση του V60 η οποία έχει ξεπεράσει 10.000 πωλήσεις.

Βέβαια, τα σκήπτρα του συνδυασμού diesel κινητήρα και ηλεκτρικού μοτέρ τα κρατά η PSA/Peugeot-Citroen καθώς, μπορεί τα αντίστοιχα μοντέλα να μην έχουν «πρίζα», ωστόσο ο γαλλικός όμιλος ήταν ο πρώτος που λανσάρισε το συγκεκριμένο συνδυασμό και ο οποίος έχει τους περισσότερους εκπροσώπους με diesel-hybrid σύνολα.

Όπως και να έχει με τη διάδοση της συγκεκριμένης τεχνολογίας, αυτό που είναι σίγουρο, σύμφωνα τουλάχιστον με όσα έχει δηλώσει ήδη ο Ulrich Hackenberg, επικεφαλής εξέλιξης της γερμανικής φίρμας, το καλοκαίρι του 2014 είναι ότι η Audi σχεδιάζει, μέσω της συγκεκριμένης τεχνολογίας να αντεπιτεθεί στους Γερμανούς ανταγωνιστές της.

Σε ό,τι αφορά τις λεπτομέρειες του πρώτου plug-in diesel υβριδικού μηχανικού συνόλου της Audi, θα συνδυάζει πετρελαιοκινητήρα V6 3,0 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ.

Το Q7 θα είναι το πρώτο που θα επωφεληθεί από το παραπάνω σύνολο ενώ, σύμφωνα με παλαιότερες ανακοινώσεις στελεχών της Audi θα ακολουθήσει το Α8 και, σε δεύτερο χρόνο, άλλα μοντέλα που βρίσκονται «χαμηλότερα» στην γκάμα.

Εξάλλου, όπως έχει δηλώσει ο Rupert Stadler επικεφαλής της Audi στην παρουσίαση του βενζινοκίνητου plug-in A3 Sportback e-tron και πρώτου του είδους του για τη φίρμα «Πιστεύουμε πολύ στο μέλλον των plug-in εκδόσεων».

auto.in.gr