Η γερμανική φίρμα, στο πλαίσιο παρουσίασης μελλοντικών τεχνολογιών σε εκδήλωση στο Wolfsburg αποκάλυψε μια αναβαθμισμένη εκδοχή του τετρακύλινδρου diesel κινητήρα o οποίος αποτελεί μέρος της γκάμας του νέου Passat, δίνοντας παράλληλα και ορισμένες πληροφορίες για το νέο δέκα σχέσεων κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που ετοιμάζει.

Ξεκινώντας από τον νέο πετρελαιοκινητήρα, στις εκδόσεις του νέου Passat οι οποίες ανακοινώθηκαν πριν λίγους μήνες συγκαταλεγόταν και ένας δίλιτρος bi-turbo TDI ισχύος 240 ίππων και 500 Nm ροπής.

Πλέον, με τη συνδρομή μιας ηλεκτρικά ελεγχόμενης τουρμπίνας δύο σταδίων η ισχύς του συγκεκριμένου μοτέρ διαμορφώνεται σε 272 ίππους, ενώ αν και η VW δεν δίνει προς το παρόν στη δημοσιότητα τη διαθέσιμη ροπή, το μέγεθος της αναμένεται να ξεπεράσει τα 500 Nm της «αρχικής» εκδοχής του κινητήρα.

Παράλληλα με το ηλεκτρικά ελεγχόμενο σύστημα υπερτροφοδότησης, το νέο μοτέρ επωφελείται από βελτιωμένο σύστημα χρονισμού βαλβίδων καθώς και ένα σύστημα άμεσου ψεκασμού της Piezo που λειτουργεί με πίεση έως και 2.500 bar.

Σε ό,τι αφορά το νέο κιβώτιο DSG δέκα σχέσεων που προτίθεται να εισαγάγει στις επιλογές των μοντέλων της, σύμφωνα με τις πρώτες συστάσεις, το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη θα μπορεί να διαχειριστεί μεγέθη ροπής έως και 550 Nm.

Επιπρόσθετα, όπως σημειώνει χαρακτηριστικά η γερμανική φίρμα, «θα αποτελέσει μετεξέλιξη του οικείου κιβωτίου DSG των έξι σχέσεων, διαθέτοντας λειτουργία coasting η οποία αποσυμπλέκει το κιβώτιο από τον κινητήρα όταν δεν απαιτείται επιτάχυνση προς όφελος της οικονομίας καυσίμου ενώ θα συνδυάζεται και με ένα νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση».

auto.in.gr