Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Δικαστικό «ναι» στη μεγάλη απεργία στους γερμανικούς σιδηροδρόμους

Δικαστικό «ναι» στη μεγάλη απεργία στους γερμανικούς σιδηροδρόμους

Μέχρι τη νύχτα κράτησε τελικά η διαδικασία στο διαιτητικό δικαστήριο της Φρανκφούρτης για την πρωτοφανούς κλίμακας απεργία στους γερμανικούς σιδηροδρόμους, με το αποτέλεσμα που φοβόταν η διοίκηση της εταιρείας: Το δικαστήριο επέτρεψε την απεργία, και πλέον η τετραήμερη κινητοποίηση μπορεί να περάσει απρόσκοπτα στη δεύτερη της ημέρα. Οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι (DB) άσκησαν έφεση κατά της δικαστικής απόφασης.

Μέχρι τη νύχτα κράτησε τελικά η διαδικασία στο διαιτητικό δικαστήριο της Φρανκφούρτης για την πρωτοφανούς κλίμακας απεργία στους γερμανικούς σιδηροδρόμους, με το αποτέλεσμα που φοβόταν η διοίκηση της εταιρείας: Το δικαστήριο επέτρεψε την απεργία, και πλέον η τετραήμερη κινητοποίηση μπορεί να περάσει απρόσκοπτα στη δεύτερη της ημέρα.

Το δικαστήριο απέρριψε την προσφυγή της εταιρείας, κρίνοντας ότι είναι στη φύση των απεργιακών κινητοποιήσεων να διαταράσσουν την ομαλή παροχή υπηρεσιών.

Οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι (DB) άσκησαν έφεση, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει να εξετάζεται το μεσημέρι της Παρασκευής.

Ζητώντας αύξηση μισθών κατά 5% και μείωση των ωρών εργασίας, οι μηχανοδηγοί των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (DB) είχαν ξεκινήσει την Πέμπτη τετραήμερη απεργία στα επιβατικά τρένα. Οι κινητοποιήσεις είχαν ήδη μπλοκάρει την κίνηση των φορτηγών τρένων από την προηγούμενη ημέρα.

Την κινητοποίηση έχει εξαγγείλει το συνδικάτο GDL, ο επικεφαλής του οποίου Κλάους Βεζέλσκι έχει δεχθεί βέλη σφοδρής κριτικής. Η απόφαση του δικαστηρίου αποτελεί προσωπική νίκη και για τον ίδιο, την οποία χαιρέτισε ως «δικαίωση των μηχανοδηγών σε όλα τα σημεία».

Εκτός από τα μισθολογικά, κεντρικό σημείο σύγκρουσης είναι η επιδίωξη του GDL να καλύπτει και άλλους εργαζομένους της DB, πέραν των μηχανοδηγών. Πρόκειται για την μεγαλύτερης διάρκειας κινητοποίηση στην 20ετή ιστορία της ενοποιημένης DB.

Η απεργία επηρεάζει ολόκληρο το σιδηροδρομικό δίκτυο στη Γερμανία, αστικό και υπεραστικό, και την πρώτη της ημέρα είχε ακινητοποιήσει δύο στα τρία τρένα.

Στις μεγάλες πόλεις, οι επιβάτες στρέφονται στο μετρό, τα λεωφορεία και τα τραμ ή συνωστίζονται στις πλατφόρμες των τρένων περιμένοντας τους λίγους συρμούς που περνούν. Για τις μετακινήσεις εκτός πόλης, η ζήτηση για μία θέση στα υπεραστικά λεωφορεία έχει εκτοξευτεί.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Sports in

Συμφώνησε για νέο συμβόλαιο το μεγαλύτερο ταλέντο της Παρί

Συμφώνησε για νέο συμβόλαιο συνεργασίας ένας από τους πιο ταλαντούχους παίκτες της Παρί Σεν Ζερμέν.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024