Κυριακή 28 Απριλίου 2024
weather-icon 21o

Αυξητική η τάση της διαφημιστικής δαπάνης στην Ελλάδα

Αύξηση 10,8% κατέγραψαν σε ετήσια βάση τα διαφημιστικά έσοδα στην ελληνική αγορά στο 7μηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου 2014, διατηρώντας τη θετική δυναμική του 2013 , όταν και η συνολική διαφημιστική δαπάνη αυξήθηκε κατά 4%, στα 1,19 δισ. ευρώ.

Αύξηση 10,8% κατέγραψαν σε ετήσια βάση τα διαφημιστικά έσοδα στην ελληνική αγορά στο 7μηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου 2014, διατηρώντας τη θετική δυναμική του 2013 , όταν και η συνολική διαφημιστική δαπάνη αυξήθηκε κατά 4%, στα 1,19 δισ. ευρώ.

«Η ήπια άνοδος των διαφημιστικών δαπανών το 2013 δημιουργεί συγκρατημένη αισιοδοξία για το μέλλον. Η ανάπτυξη όμως θα προέλθει από όσες εταιρείες του κλάδου επενδύσουν σε τεχνολογίες ψηφιακής / διαδραστικής διαφήμισης» ανέφερε σχετικά ο Χρυσόστομος Κάτσης, Διευθύνων Σύμβουλος της Infobank Hellastat.

Αναλυτικότερα, το 2013, σύμφωνα με τη Media Services, η συνολική διαφημιστική δαπάνη αυξήθηκε κατά 4%, στα 1,19 δισ. ευρώ. Η τηλεόραση αναδείχθηκε ως ο κερδισμένος τομέας, καθώς απορρόφησε κονδύλια 571,40 εκατ. ευρώ (+21,7% έναντι του 2012), αποσπώντας το 48% του συνόλου. Αντιθέτως, τα περιοδικά εμφάνισαν απώλειες 17%, στα 291,67 εκατ. ευρώ, μέγεθος που αντιστοιχεί στο 24,6% της αγοράς. Οι εφημερίδες και το ραδιόφωνο σημείωσαν μικρή άνοδο, με αποτέλεσμα να διαμορφώσουν οριακά χαμηλότερα μερίδια (21,8% και 5,5% αντίστοιχα).

Επιπλέον, το τρέχον έτος ο ρυθμός αύξησης των διαφημιστικών εσόδων επιταχύνθηκε: την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουλίου 2014 σημειώθηκε άνοδος 10,8% σε ετήσια βάση, με το μεγαλύτερο μέρος της ανόδου να αποδίδεται στην τηλεόραση.

Στη μελέτη της Infobank Hellastat αναλύονται οι οικονομικές καταστάσεις 137 επιχειρήσεων. Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών του δείγματος, το 2013 μειώθηκε κατά 7,9%, στα 600,84 εκατ. ευρώ, με 6 στις 10 εταιρείες να υπόκεινται σε μείωση των εσόδων τους. Τα κέρδη προ τόκων φόρων και αποσβέσεων (ΚΠΤΦΑ) αυξήθηκαν κατά 11,4%, στα 15,29 εκατ. ευρώ ενώ τα κέρδη προ φόρων (ΚΠΦ) διπλασιάστηκαν στα 11 εκατ. ευρώ.

Το περιθώριο των ΚΠΤΦΑ διαμορφώθηκε σε 4,2%, από 3,6% το 2012, ενώ το περιθώριο ΚΠΦ αυξήθηκε κατά μια ποσοστιαία μονάδα, στο 2,3%. Ο δείκτης των ξένων ως προς τα ίδια κεφάλαια περιορίστηκε ελαφρώς σε 3,6 προς 1. Οι απαιτήσεις του κλάδου το τελευταίο έτος εισπράχθηκαν κατά μέσο όρο εντός 6,5 μηνών.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Sports in

Ο Ολυμπιακός των 21 Ευρωπαϊκών τελικών επί εποχής Βαγγέλη Μαρινάκη

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης ανέλαβε τα ηνία του Ολυμπιακού το 2010 και εκτός από την ΠΑΕ στηρίζει και τον Ερασιτέχνη, με αποτέλεσμα να είναι ένας από τους κορυφαίους πολυαθλητικούς συλλόγους στον κόσμο

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 28 Απριλίου 2024