Από τα ΚΤΕΛ θα πραγματοποιούνται μακρινά δρομολόγια (όπως Σαρωνίδα, Μεσόγεια) που σήμερα γίνονται από τα λεωφορεία, σε μια προσπάθεια να αποσυμφορηθεί το κέντρο της Αθήνας, αλλά και να γίνει πιο αποτελεσματική η λειτουργία των αστικών λεωφορείων.

Τα ΚΤΕΛ δεν θα εισέρχονται πλέον στο κέντρο της πόλης, αλλά θα τερματίζουν τα δρομολογιά τους σε κεντρικούς σταθμούς Μετρό, όπου θα πραγματοποιούνται οι μετεπιβιβάσεις και η περαιτέρω μετακίνηση στο κέντρο της Αθήνας.

Παράλληλα, σύμφωνα με την Καθημερινή, προγραμματίζεται η μεταφορά του κεντρικού σταθμού των ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα που θα σημάνει και το κλείσιμο των σταθμών σε Κηφισό και Λιοσίων. Στόχος είναι ο σταθμός του Ελαιώνα να αποτελέσει τον κεντρικό σταθμό ΚΤΕΛ από όπου οι επιβάτες θα μπορούν να έχουν άμεση πρόσβαση σε αεροδρόμιο, λιμάνι και κέντρο της Αθήνας μέσω του Μετρό.

Κεντρικοί σταθμοί του Μετρό πρόκειται να μετατραπούν, κατ’ αυτόν τον τρόπο, σε κέντρα μετεπιβιβάσεων, καθώς θα διαμορφωθούν κατάλληλα ώστε να διαθέτουν χώρους στάθμευσης ΙΧ, ενώ θα αποτελούν και σημείο αναφοράς τερματισμού λεωφορειακών γραμμών.

Μεταξύ των κεντρικών σταθμών που εξετάζεται να μετασχηματιστούν σε συγκοινωνιακούς κόμβους είναι οι σταθμοί Δουκίσσης Πλακεντίας, Νομισματοκοπείου, Ελαιώνα και Αγίας Μαρίνας.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ