Η ΓΑΙΑΟΣΕ παρέτεινε τη διαδικασία υποβολής ενδιαφέροντος για το Θριάσιο
Σε παράταση της προθεσμίας, ώς την 1η Αυγούστου, για την υποβολή μη δεσμευτικής εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την ανάπτυξη εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο προχώρησε η διοίκηση της ΓΑΙΑΟΣΕ. Στους ενδιαφερομένους περιλαμβάνεται και ο κινεζικός κολοσσός Foxconn, η εταιρεία που συναρμολογεί προϊόντα για λογαριασμό της αμερικανικής Apple.
Spotlight
-
Έζησα στην Αθήνα της δεκαετίας του 1980 για έναν χρόνο - αυτό μου έμαθε ότι μπορείς να ανήκεις οπουδήποτε
-
Τα 8 πράγματα που πρέπει να κόψετε για να μην γεράσετε γρήγορα
-
Η σπαρακτική ανάρτηση Καλλιάνου για τον θάνατο του πατέρα του: «Μπανταούλη μου...»
-
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας φοιτητών για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια έξω από επενδυτική εταιρεία
Σε παράταση της προθεσμίας που αφορά στην υποβολή μη δεσμευτικής εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την ανάπτυξη εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο προχώρησε η διοίκηση της ΓΑΙΑΟΣΕ.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η παράταση δίδεται έπειτα από αιτήματα από την πλευρά των ενδιαφερομένων, προκειμένου να διευκρινιστούν θέματα σχετικά με τα σχέδια για το εμπορευματικό κέντρο των ιδιωτών.
Το αρχικό χρονοδιάγραμμα προέβλεπε ότι η προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος θα έληγε στις 11 Ιουλίου, ενώ ως νέα καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή προτάσεων ορίστηκε η 1η Αυγούστου.
Στους ενδιαφερομένους περιλαμβάνεται και η Foxconn, η κινεζική εταιρεία που συναρμολογεί προϊόντα για λογαριασμό της αμερικανικής Apple.
Σύμφωνα με τα «ΝΕΑ» πριν από περίπου ένα εξάμηνο στελέχη της Foxconn ήρθαν σε επαφή με τη ΓΑΙΑΟΣΕ και εκδήλωσαν ενδιαφέρον για συμμετοχή στον διαγωνισμό, που τότε βρισκόταν υπό συζήτηση για τη διαμόρφωση των όρων του.
Τα στελέχη της Foxconn επισκέφθηκαν μάλιστα το Θριάσιο για να ελέγξουν τις εγκαταστάσεις. Ανάμεσα σε αυτές που τράβηξαν το ενδιαφέρον τους ήταν και το κτίριο αποθηκών Κ1 που έχει φτιάξει στην έκταση αυτή ο ΟΣΕ.
Η συγκεκριμένη εταιρεία φαίνεται ότι επιθυμεί την κατασκευή κέντρου συναρμολόγησης των προϊόντων σε ευρωπαϊκό έδαφος. Στόχος είναι αφενός η μείωση του κόστους των προϊόντων, καθώς η εισαγωγή των τελικών προϊόντων είναι πολύ ακριβότερη, αφετέρου η εξασφάλιση ευρωπαϊκής σήμανσης για τα εν λόγω είδη.
Πρόκειται για ένα επιχειρηματικό μοντέλο που έχουν χρησιμοποιήσει ήδη με μεγάλη επιτυχία αρκετές πολυεθνικές όπως η ΗΡ, η Huawei κ.ά., οι οποίες έχουν εγκαταστήσει εργοστάσια συναρμολόγησης σε χώρες της ΕΕ.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις