Opel Corsa 2015: O νέος είναι ωραίος
To Opel Corsa “ξαναχτυπά” επιβεβαιώνοντας και πάλι τις κάτι παραπάνω από εκτεταμένες αλλαγές σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του.
Spotlight
-
Τι λέει το Λιμενικό για τη βουτιά θανάτου της διαφημίστριας στην Πάτρα
-
Στρατιωτικά γυμνάσια για εξάσκηση στη χρήση πυρηνικών όπλων ζητά ο Πούτιν
-
Φόλες και κακομεταχείριση ζώων - Τι φανερώνουν οι έρευνες για τους δράστες
-
Η «Τρύπα του Άη Γιώργη» και ο μύθος του ιπτάμενου καβαλάρη - Οι θρησκευτικοί συμβολισμοί
Αν και αρχικά όλοι υπέθεταν ότι οι αλλαγές στο νέο, επερχόμενο Corsa, θα είναι περιορισμένες δεδομένου ότι το γερμανικό supermini θα έχει ως αφετηρία την ίδια πλατφόρμα, οι εικόνες από την εξέλιξή του καταρρίπτουν το οποιοδήποτε σενάριο ομοιότητας με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του.
Κοινώς, με εξαίρεση την οροφή και τις γυάλινες επιφάνειες, όλα τα υπόλοιπα στοιχεία του νέου Corsa δεν θυμίζουν σε τίποτα την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του με δεδομένο και ότι η βασική επιρροή είναι ο σχεδιαστικός κώδικας του Adam προσαρμοσμένος στις ανάγκες ενός πιο αρρενωπού supermini.
Επίσης, αξίζει να σημειωθεί, ότι σε ό,τι αφορά την αρχιτεκτονική στην οποία θα βασιστεί, όπως έχει ανακοινώσει η Opel, θα πρόκειται για μια αισθητά βελτιωμένη εκδοχή της μέχρι σήμερα γνωστής πλατφόρμας που αξιοποιεί το Corsa.
Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό, σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, η ανασχεδίαση θα είναι ακόμα ριζικότερη. Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η σαφής βελτίωση στην ποιότητα των υλικών, αλλά και η χρήση περισσότερων χρωμάτων και pop μοτίβων από πλευράς αισθητικής, συνδυαστικά και με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, όπως αυτή εμφανίζεται στα νεότερα μοντέλα της γερμανικής φίρμας.
Επιπλέον, το νέο γερμανικό supermini θα επωφεληθεί και από νέους και αποδοτικούς κινητήρες. Αναλυτικότερα, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία του νέου τρικύλινδρου turbo κινητήρα του 1,0 λίτρου σε εκδοχές ισχύος 90 και 115 ίππους που προέρχεται από την “οικογένεια” του Adam.
Στους υποψήφιους κινητήρες του νέου Corsa συγκαταλέγεται ο 1,6 λίτρων κινητήρας του Cascada ενώ το ρόστερ θα συμπληρώσει ένας πετρελαιοκινητήρας CDTi 1,6 λίτρων που θα παρέχει εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κάτω από 100 γρ./χλμ.
Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό, σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, η ανασχεδίαση θα είναι ακόμα πιο ριζική όπου αναμένεται σαφής βελτίωση σε ό,τι αφορά την ποιότητα των υλικών αλλά και χρήση περισσότερων χρωμάτων και pop μοτίβων απο πλευράς αισθητικής, συνδυαστικά και με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, όπως αυτή εμφανίζεται στα νεότερα μοντέλα της γερμανικής φίρμας.
AUTOMEDIA
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις