Από ένα νέο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα θα επωφεληθεί σύντομα το Audi A1 και, στη συνέχεια, τo A3, σύμφωνα με σχετικές δηλώσεις του Rupert Stadler, επικεφαλής της γερμανικής φίρμας από το «floor» της έκθεσης του Πεκίνου.

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε το στέλεχος της Audi για τις νέες αφίξεις: «…σύντομα ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας θα είναι δεδομένος για την γκάμα του A1 και του Α3. Έχει καλή αίσθηση και προσφέρει γενναιόδωρη ροπή».

Ο R. Stadler δεν προσδιόρισε τη χρονική στιγμή της άφιξης του νέου κινητήρα στην γκάμα της Audi, επιβεβαιώνοντας ωστόσο ότι το τρικύλινδρο χρίσμα θα δοθεί, αρχικά, στο A1 και στη συνέχεια στο Α3.

Ωστόσο, ο επικεφαλής της Audi δεν απέκλεισε το γεγονός, σε ένα πιο μακρινό μέλλον, να δούμε και μεγαλύτερα μοντέλα της φίρμας με τρικύλινδρους κινητήρες.

Χαρακτηριστική ως προς αυτό ήταν η δήλωση του Rupert Stadler ο οποίος επεσήμανε: «…αρχικά θα παραμείνουμε στα δύο μικρότερα μοντέλα μας δεδομένου ότι δεν είμαστε σίγουροι κατά πόσο η αγορά θα ανταποκριθεί μακροπρόθεσμα στους τρικύλινδρους κινητήρες. Ωστόσο, αν κοιτάξουμε 10-15 χρόνια πίσω θα διαπιστώσουμε ότι κυρίαρχοι ήταν οι εξακύλινδροι κινητήρες οι οποίοι σήμερα έχουν παραγκωνιστεί από τους τετρακύλινδρους».

Ο όμιλος VW διαθέτει ήδη στο οπλοστάσιο του τρικύλινδρα σύνολα όπως ο TSI κινητήρας βενζίνης του 1,0 λίτρου, αλλά και ο χωρητικότητας 1,4 λίτρων diesel κινητήρας που εντάχθηκαν στην γκάμα του προσφάτως ανανεωμένου Polo.

Στις δύο παραπάνω περιπτώσεις, ωστόσο, η ισχύς δεν ξεπερνά τους 90 ίππους, κάτι που αναμένεται να αλλάξει όταν περάσουν στην γκάμα του Audi A1 και A3.

Παράλληλα με τις τρικύλινδρες εξελίξεις στην γκάμα της Audi, ο Rupert Stadler, έδωσε μια γεύση από τη δέσμευση της φίρμας στην plug-in υβριδική τεχνολογία.

Έτσι, όπως σημείωσε το στέλεχος της Audi, προτεραιότητα αποτελεί το λανσάρισμα μιας αντίστοιχης έκδοσης του Audi A6, ενώ plug-in υβριδικές εκδόσεις θα περιλαμβάνει τόσο η γκάμα του νέου Q7 όσο και των Α7 και Α8.

Auto Express