Ημερίδα ψηφιακού μάρκετινγκ για στελέχη φαρμακευτικών εταιρειών
Στις 6 Μαΐου 2014 θα πραγματοποιηθεί η 1η επιμορφωτική ημερίδα σε θέματα ψηφιακού μάρκετινγκ και επικοινωνίας ειδικά για στελέχη φαρμακευτικών επιχειρήσεων, από την εταιρεία GET2WORK, με την υποστήριξη του ΣΦΕΕ και της ΕΕΦΑΜ.
Spotlight
-
Συνέταιροι με το κράτος - Σε φόρους και εισφορές το 37,5% του μισθού
-
Άρχοντας των κρίκων: Ο Λευτέρης Πετρούνιας δείχνει τα επτά δαχτυλίδια του (vid)
-
Πώς νιώθουν οι Έλληνες για την επταετία της χούντας; - Ποιοι τη θεωρούν «λαμπρή περίοδο» της ιστορίας;
-
Οι καταλήψεις πανεπιστημίων των ΗΠΑ υπέρ της κατάπαυσης του πυρός στη Γάζα σαρώνουν την χώρα
Στις 6 Μαΐου 2014 θα πραγματοποιηθεί η 1η επιμορφωτική ημερίδα σε θέματα ψηφιακού μάρκετινγκ και επικοινωνίας ειδικά για στελέχη φαρμακευτικών επιχειρήσεων, από την εταιρεία GET2WORK, με την υποστήριξη του ΣΦΕΕ και της ΕΕΦΑΜ.
Εξειδικευμένα στελέχη στo ψηφιακό μάρκετινγκ τόσο από τον χώρο των φαρμακευτικών
επιχειρήσεων αλλά και τον χώρο των υπηρεσιών υψηλής τεχνολογίας, της επικοινωνίας και της Νομικής Επιστήμης θα αναδείξουν τους τρόπους αλλά και τις τακτικές εκείνες που είναι αναγκαίες σε μια εποχή όπου όλα εξελίσσονται ραγδαία και το επιχειρηματικό περιβάλλον γίνεται ολοένα και πιο απαιτητικό.
Ο χώρος της υγείας παρουσιάζει τεράστιες μεταβολές, η ανάγκη για περισσότερη πληροφόρηση και
αλληλεπίδραση με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, προσδιορίζει την λήψη αποφάσεων έχοντας ως
γνώμονα ποιοτικά και ποσοτικά μετρήσιμα στοιχεία που προσφέρει μόνο η ψηφιακή αλληλεπίδραση.
Η σωστή ενημέρωση και η κατάλληλες συνέργειες προσφέρουν ανταποδοτικό όφελος για το
στέλεχος μιας επιχείρησης.
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για το πώς θα μπορέσουν να υλοποιήσουν και να μετρήσουν στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ και επικοινωνίας, να ανακαλύψουν ψηφιακούς τρόπους αλληλεπίδρασης με το κοινό τους και να συζητήσουν με ειδικούς σε αντικείμενα του ενδιαφέροντος τους, όπως Customer Engagement, Community Building, Digital Communication, Compliance, Multichannel Mastering, Content Marketing, ROI on digital κ.λπ..
Αναλυτικά τα θέματα που θα παρουσιαστούν είναι:
1. Γιατί digital 4 pharma; Που το digital συναντά το φαρμακευτικό μάρκετινγκ
2. Digital Community Building
3. HCPs Social Network platforms (case)
4. Digital Health Communication
5. Social Media Reputation Management
6. Υγεία και διαδίκτυο (case)
7. Pharma Compliance: the way forward
8. Remote detailing: The European Experience
9. Engaging e-detailing
10. Μέτρηση και αξιολόγηση της επένδυσης (ROI) στο διαδίκτυο
11. Αποτελεσματικότητα του Content Marketing (case)
12. Digital Transformation Management: The new way of thinking and work
Επισκεφθείτε τους παρακάτω συνδέσμους για να ενημερωθείτε για την ημερίδα αλλά και να δηλώσετε συμμετοχή:
Web registration: http://www.get2work.eu/events/digital4pharma/
Facebook page: https://www.facebook.com/digital4pharma
Facebook Closed Group: https://www.facebook.com/groups/digital4pharma/
Linkend in Group: https://www.linkedin.com/groups/Digital4Pharma-GR-7491859
Twitter: https://twitter.com/Digital4_Pharma (@Digital4_Pharma)
Η ημερίδα θα διεξαχθεί στο Ξενοδοχείο New Hotel (Φιλελλήνων 16, Αθήνα, τηλ. 210-3273000).
health.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις