Η σειρά CAPITAL SOLEIL για παιδιά «υπόσχεται» πολύ υψηλή αντηλιακή προστασία, για να διασφαλίσει την υγεία του ευαίσθητου παιδικού δέρματος, και μοναδικά διασκεδαστικές υφές, που θα γίνει ο ιδανικός σύντροφος κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών, και των αμέτρητων παιχνιδιών στην παραλία.

Συνδυάζει φίλτρα υψηλής προστασίας από τις ακτίνες UVA και UVB, ενώ παράλληλα έχει εξαιρετικά ευχάριστες υφές που μεταμορφώνουν την εφαρμογή αντηλιακής κρέμας σε μια διασκεδαστική κίνηση.

Νέο CAPITAL SOLEIL Super Mousse SPF 50
Το νέο Super Mousse δημιουργήθηκε για τα παιδιά, που θέλουν να τα κάνουν όλα μόνα τους ή αλλιώς να μην τα κάνουν καθόλου.

Η πρόκληση στην οποία ανταποκρίθηκαν τα εργαστήρια της VICHY ήταν μεγάλη, καθώς δημιούργησαν ένα mousse που μυρίζει καραμέλα, έχει απαλή υφή, και είναι εύκολο και διασκεδαστικό στη χρήση.

Το αποτέλεσμα; Τα παιδιά μαθαίνουν να προστατεύονται μόνα τους, ενώ ταυτόχρονα διασκεδάζουν.* Οι γονείς μένουν ήσυχοι γνωρίζοντας ότι τα παιδιά προστατεύονται σωστά!

1. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ: το αποκλειστικό σύστημα φίλτρων του Capital Soleil για τις UVB
& βραχείες/μακρές UVA συμπληρώνεται από πολύ υψηλή αντοχή στο νερό.

2. ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΗ ΥΦΗ: αέρινη σαν αφρός, αρωματισμένη σαν καραμέλα, με στόχο τα παιδιά να ζητούν από μόνα τους την προστασία. Η ελαφριά ροδακινί απόχρωση δίνει τη δυνατότητα εντοπισμού των περιοχών που έχουν ξεχαστεί, γιατί η ομοιόμορφη εφαρμογή είναι πολύ σημαντική στην προστασία!

3. ΠΙΟ ΑΠΑΛΗ ΣΥΝΘΕΣΗ: η απίστευτα απαλή του σύνθεση, δεν περιέχει paraben, είναι υποαλλεργική και δοκιμασμένη υπό παιδιατρικό έλεγχο, για να προστατεύει την απαλή και ευαίσθητη παιδική επιδερμίδα.

Ρωτήσαμε τις Μαμάδες**
Αρέσει: 8/10
Αποτελεσματικότητα: 98%

Ρωτήσαμε τα Παιδιά**
Θα ήθελα να μου πάρει η μαμά μου αυτό το
προϊόν: 93%
Μου αρέσει το προϊόν: 98%
Μου αρέσουν τα σχέδια στη συσκευασία: 98%
Μου αρέσει το άρωμα: 93%
Μου αρέσει το χρώμα: 94%
Μου αρέσει η υφή: 93%

H σειρά CAPITAL SOLEIL για το παιδί, συμπληρώνεται από το ΠΑΙΔΙΚΟ ΓΑΛΑΚΤΩΜΑ SPF 50 σε οικονομική συσκευασία 300ml!

**ΤΕΣΤ ΧΡΗΣΗΣ ΓΙΑ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ, ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2013, Βάση 136 καταναλωτών από όλα τα κανάλια διανομής. 117 αποκλειστικά Φαρμακείου και Παραφαρμακείου.

Ξένη δημοσίευση