Η Red Bull αμφισβητεί την αξιοπιστία της τεχνολογίας ελέγχου ποσότητας καυσίμων
Σε πρόβλημα των αισθητήρων αποδίδει η Red Bull το θέμα που ανέκυψε με την ποσότητα καυσίμων του μονοθεσίου του Daniel Ricciardo στο αυστραλιανό GP, που του κόστισε τη δεύτερη θέση στο βάθρο.
«Πρώιμη» χαρακτήρισε η Red Bull την τεχνολογία μέσω της οποίας ελέγχεται η ποσότητα καυσίμων στα μονοθέσια της F1, αιτιολογώντας έτσι τη δυσπιστία της ομάδας στα μεγέθη που παρουσίασε η FIA και τα οποία, είχαν ως αποτέλεσμα, να χάσει ο Daniel Ricciardo τη δεύτερη θέση στο αυστραλιανό GP.
«Είναι γνωστό ότι υπήρχε κατά την διάρκεια των δοκιμών πρόβλημα με τους συγκεκριμένους αισθητήρες. Υπήρξαν και άλλες ομάδες στις οποίες αισθητήρες χάλασαν ή έπρεπε να ξαναμηδενιστούν. Πρόκειται για μια τεχνολογία σε πρώιμο στάδιο», δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner.
«Είναι αδύνατον να εμπιστευτείς 100% έναν αισθητήρα που αποδείχθηκε προβληματικός σχεδόν σε κάθε δοκιμή που έχουμε κάνει», συμπλήρωσε ο ισχυρός άνδρας των παγκόσμιων πρωταθλητών.
Επιπλέον, όπως ο ίδιος ανέφερε, θεώρησε εντυπωσιακό το γεγονός ότι δεν διερευνήθηκε το ζήτημα και σε άλλες ομάδες δεδομένου ότι: «…υπήρξαν πάρα πολλά προβλήματα με τους συγκεκριμένους αισθητήρες», ενώ, όπως πρόσθεσε, «…θεωρώ ότι ούτε ένας από αυτούς δεν δούλεψε 100% αξιόπιστα το Σαββατοκύριακο. Ακόμα και κατά τη διάρκεια του αγώνα, ελάχιστοι λειτούργησαν σωστά».
auto.in.gr
- Γεωτρήσεις στη Φυλή
- Εκτός από πινακίδα κυκλοφορίας δεν είχε και δίπλωμα ο 28χρονος που παρέσυρε αστυνομικό στην Αττική Οδό
- Καλά Χριστούγεννα στις κυρίες, τους κυρίους και τους Αγιοβασίληδες του μόχθου
- Δημοτικό Κοινωνικό Φαρμακείο ιδρύει δήμος της Κρήτης
- Πότε έμαθε ο άνθρωπος να ανάβει φωτιά; Τουλάχιστον 400.000 χρόνια πριν τον Προμηθέα
- Τρία χρόνια στον Ολυμπιακό έκλεισε ο Ροντινέι: Ο «πολεμιστής» που αγαπήθηκε όσο λίγοι


