Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz και BMW μειώνουν τις πλατφόρμες τους

Mercedes-Benz και BMW μειώνουν τις πλατφόρμες τους

Οι δύο premium κατασκευαστές ανακοίνωσαν τον αισθητό περιορισμό των πατωμάτων που χρησιμοποιούν ως αφετηρία για τα μοντέλα τους, με στόχο την περιστολή του κόστους αλλά και την επιτάχυνση των διαδικασιών εξέλιξης νέων μοντέλων.

Στο όνομα της μείωσης του κόστους, αλλά και της επιτάχυνσης της διαδικασίας εξέλιξης νέων μοντέλων, οι δύο premium κατασκευαστές ανακοίνωσαν τον περιορισμό του αριθμού των πατωμάτων που χρησιμοποιούν ως αφετηρία για τα μοντέλα τους.

Αναλυτικότερα, σε ό,τι αφορά τους Βαυαρούς, όπως δήλωσε ο Herbert Diess, στέλεχος στον τομέα έρευνας και εξέλιξης του ομίλου, η BMW και η ΜΙΝΙ, χρησιμοποιούν, τώρα, πέντε διαφορετικές πλατφόρμες για τα μοντέλα τους, ενώ στο μέλλον, ο αριθμός αυτός θα περιοριστεί σε δύο πλατφόρμες: μία για τα εμπροσθοκίνητα μοντέλα και μία για τα πισωκίνητα.

Όπως, ωστόσο σημειώνεται, τα BMW i3 και i8 δεν θα υπαχθούν στο παραπάνω σκεπτικό, διατηρώντας την ανεξαρτησία τους και τις διαφορετικές πλατφόρμες τους.

Η Mercedes-Benz από την πλευρά της, όπως δήλωσε ο επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της φίρμας, Thomas Weber, σκοπεύει να μειώσει τον αριθμό των διαφορετικών πατωμάτων από τα εννέα που είχε το 2009, σε τέσσερα συνολικά. Έτσι, όλα τα νέα μοντέλα της Mercedes-Benz θα βασίζονται στο μέλλον στις εξής τέσσερις πλατφόρμες: MFA, MRA, MHA και MSA.

Αν τα αρχικά δεν σας λένε και πολλά η πλατφόρμα MFA είναι αυτή στην οποία βασίζονται και θα βασίζονται εμπροσθοκίνητα μοντέλα όπως η A και η B-Class. Στη δεύτερη πλατφόρμα με τα αρχικά MRA την οποία ήδη συναντάμε στην νέα C-Class, θα βασιστούν μοντέλα με κίνηση στους πίσω τροχούς όπως η C, E, S-Class και η GLK.

H MHA πλατφόρμα θα αφιερωθεί σε μεγάλα crossover της Mercedes-Benz όπως η ML και η GL ενώ, η ΜSA, θα φιλοξενεί αποκλειστικά sport προτάσεις όπως η SL, η SLK αλλά και η επικείμενη αντικατάστατρια της SLS AMG, ΑΜG GT.

Το downsizing στον αριθμό των πατωμάτων θα έχει ως αποτέλεσμα τα μοντέλα μέσα στην γκάμα της κάθε φίρμας να μοιράζονται πολύ περισσότερα κοινά εξαρτήματα. Αυτό με τη σειρά του, όπως χαρακτηριστικά είπε το στέλεχος της Mercedes-Benz, Thomas Weber, «συνεπάγεται τεράστια οφέλη σε ό,τι αφορά το κόστος, αλλά και την ποιότητα».

Όπως επιπλέον ανέφερε, κάτι τέτοιο θα σήμαινε επίσης και τον περιορισμό του χρόνου που απαιτείται για το λανσάρισμα ενός νέου ή ανανεωμένου μοντέλου.

auto.in.gr

Sports in

Βαθμολογία UEFA: O Ολυμπιακός κρατάει το όνειρο της Ελλάδας ζωντανό

Η ιστορική πρόκριση του Ολυμπιακού στα ημιτελικά δίνει έξτρα βαθμούς στην Ελλάδα και κρατάει το μεγάλο όνειρο της 15ης θέσης ζωντανό.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024